كمبود ارتباطات حوزه با مدارس و دانشگاه‌ها موجب كاهش فعالیت‌های دینی شده است
کد خبر: 3555742
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۲
الهیاری:

كمبود ارتباطات حوزه با مدارس و دانشگاه‌ها موجب كاهش فعالیت‌های دینی شده است

گروه فعالیت‌های قرآنی: قائم مقام مؤسسه مكتب‌القرآن ثارالله(ع) گفت: کمبود ارتباطات حوزه‌های علمیه با مدارس و دانشگاه‌ها موجب کاهش فعالیت‌های دینی و فرهنگی در مدارس و مراکز آموزشی شده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، جمعی از اساتید حوزه‌های علمیه شهرستان لامرد امروز از شعبه و مراكز آموزشی مؤسسه مكتب‌القرآن ثارالله(ع) این شهرستان بازدید كردند.
حجت‌الاسلام محمدی الهیاری، قائم مقام مؤسسه موقوفه مکتب القرآن ثارالله(ع) در حاشیه این بازدیدها با اشاره به لزوم همفکری و همگرایی حوزه‌های علمیه و مدارس و مراکز قرآنی – آموزشی گفت: کمبود ارتباطات حوزه‌های علمیه با مدارس و دانشگاه‌ها موجب کاهش فعالیت‌های دینی و فرهنگی در مدارس و مراکز آموزشی شده است.
وی در ادامه با اشاره به بازدید جمعی از اساتید حوزه‌های علمیه این شهرستان از مؤسسه مكتب‌القرآن گفت: این بازدید با هدف تعامل بیشتر مکتب‌القرآن ثارالله(ع) و حوزه‌های علمیه و همچنین آشنایی بیشتر اساتید و مسئولان حوزه علمیه با ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مؤسسه در راستای انجام فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی در شهرستان قرآنی لامرد صورت گرفت.
الهیاری افزود: حجت‌الاسلام علی‌پور، مدیر حوزه‌های علمیه شهرستان لامرد از مدارس ابتدایی و متوسطه امام حسین(ع)، مراکز مهد قرآن و پیش‌دبستانی گل‌های بهشت و شکوفه‌های قرآن، مجتمع آموزشی و قرآنی امام حسین(ع)، مدارس حفظ قرآن و فاطمیه خواهران مکتب‌القرآن ثارالله(ع) بازدید کرد.
وی گفت: در این بازدید و دیدار مقرر شد جلسه‌ای با حضور سایر مسئولان حوزه و مکتب‌القرآن جهت همکاری بیشتر و برگزاری دوره‌های تخصصی قرآن کریم ویژه طلاب حوزه‌های علمیه شهرستان لامرد برگزار شود.
captcha