اتخاذ راهکارهای زودبازده برای درمان اوضاع بی‌سامان هنر/ تولید موسیقی عاشورایی «سردار بی‌سر»
کد خبر: 3544670
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸
اخشابی عنوان کرد:

اتخاذ راهکارهای زودبازده برای درمان اوضاع بی‌سامان هنر/ تولید موسیقی عاشورایی «سردار بی‌سر»

گروه هنر: وزیر جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی را انسانی عالم و فرهیخته و مشرف بر عالم فرهنگ و هنر می‌دانم اما ایشان در زمان کوتاهی که در اختیار دارند باید به دنبال یافتن راهکارهای زودبازده و اعمال آنها برای درمان وضعیت نا‌بسامان هنر باشد.

مجید اخشابی، هنرمند آهنگساز و خواننده در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) گفت: زمان مناسبی برای تغییر یک مدیر در رأس دستگاه اجرایی فرهنگ و هنر نیست؛ چرا که توقع این است، وزیر جدید بتواند با در نظر گرفتن زمان کافی شرایط حاکم بر فرهنگ و هنر را از شرایط موجود به وضعیت مطلوب رهنمون سازد و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی این زمان و فرصت را در اختیار ندارد.

وی گفت: با این حال با توجه به توان مدیریتی که در جناب آقای صالحی‌امیری سراغ کردم و ایشان را شخصی عالم و مشرف بر فرهنگ و هنر می‌شناسم این امیدواری وجود دارد که بتواند در این فرصت کم نیز منشأ برکات و تحولاتی در این حوزه تخصصی باشد.

این خواننده ارزشی تصریح کرد: با این وجود باید در مسیر پرافت و خیز مدیریتی خود که پیش‌رو دارد از بدنه حرفه‌ای و باتجربه جامعه فرهنگی و هنری برای دریافت مشاوره و راهکارهای مؤثر در این زمینه نهایت استفاده را بکند.

اخشابی در ادامه افزود: البته برخی از اظهارنظرهای کارشناسی که از سوی دوستان و اهالی فرهنگ و هنر ارائه می‌شود، نیاز به پیش‌زمینه و مقدماتی دارد که باید در سطح قابل قبولی فراهم شده و بستر مساعدی را برای تحقق اهداف در حوزه فرهنگ و هنر به وجود آورد و لذا وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی باید از میان راهکارهای ارائه شده به دنبال زودبازده‌ترین آنها باشد تا در فرصت باقیمانده قادر باشد حداقل اوضاع نابسامان کنونی را تا حدودی درمان کند.

اخشابی در پایان در پاسخ به این پرسش ایکنا که در حوزه موسیقی دینی و ارزشی به‌تازگی چه کاری را ارائه کرده است، گفت: مدتی است درصدد برای تولید آلبومی موسیقایی با تکیه بر مفاهیم و مضامین قرآنی هستم که هنوز محقق نشده است اما موسیقی عاشورایی «سردار بی‌سر» تولید شده است که آن‌را تقدیم مخاطبان شما می‌کنم.

برای شنیدن موسیقی «سردار بی‌سر» اینجا را کلیک کنید. 

captcha