پیش‌نشست همایش ملی فلسفه پزشکی برگزار می‌شود
کد خبر: 3544330
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶

پیش‌نشست همایش ملی فلسفه پزشکی برگزار می‌شود

گروه حوزه‌های علمیه: نشست علمی فلسفه پزشکی از سلسله پیش نشست‌های همایش ملی فلسفه مضاف به همت گروه فلسفه پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، نشست علمی فلسفه پزشکی از سلسله نشست‌های علمی همایش ملی فلسفه مضاف توسط گروه فلسفه پژوهشکده حکمت و دین‌پژوهی، وابسته به پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در سالن فرهنگ پژوهشگاه در شهر مقدس قم برگزار خواهد شد.
در این نشست علمی علیرضا منجمی و احمدرضا همتی به عنوان سخنران و حجت‌الاسلام ابوالحسن غفاری، مدیر گروه فلسفه پژوهشگاه نیز به عنوان دبیر علمی حضور خواهند داشت.
پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی هر ساله به مناسبت روز جهانی فلسفه - متناسب با موضوعات روز حکمت اسلامی- به برگزاری همایشی ملی با حضور نخبگان این حوزه اقدام می‌کند. در  سال 1395 نیز این آیین با موضوع همایش ملی فلسفه مضاف برگزار خواهد شد.
این نشست صبح چهارشنبه 19 آبان ماه جاری از ساعت 10 تا 12 با حضور اساتید حوزه و دانشگاه، دانشجویان و دانش‌پژوهان در سالن فرهنگ پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به آدرس: قم، بلوار پانزده خرداد، خیابان شهید میثمی برگزار خواهد شد و حضور علاقه‌مندان در این نشست بلامانع است.
captcha