تیراندازی 3 فرد مسلح در بهمئی یک کشته و دو زخمی برجای گذاشت
کد خبر: 3542388
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۷

تیراندازی 3 فرد مسلح در بهمئی یک کشته و دو زخمی برجای گذاشت

گروه اجتماعی: فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی گفت: درگیری مسلحانه در شهر لیکک مرکز این شهرستان یک کشته و دو زخمی بر جای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، محمود عدالت‌پرور، فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی روز گذشته، 10 آبان‌ماه اظهار کرد: سه نفر با سر و صورت پوشیده سوار بر یک دستگاه خودروی پژو در شهر لیکک در کنار دادگستری بهمئی سه نفر دیگر را با دو اسلحه کلاشینکف و سلاح کمری به رگبار بستند که یک نفر کشته و دو نفر زخمی شدند.
وی با بیان این‌که حال یکی از مصدومان وخیم گزارش شده است، تصریح کرد: افراد مسلح که نسبت به تیراندازی اقدام کردند در حالی که به مقصد یکی از شهرستان‌های استان خوزستان متواری شده بودند در بین راه تصادف کردند که یکی از آن‌ها نیز کشته شد.
فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی با بیان این‌که افراد مسلح دستگیر شدند، اضافه کرد: هنوز هیچ چیز مشخص نیست و موضوع در دست بررسی است.
عدالت‌پرور یادآور شد: هم‌اکنون در شهرستان بهمئی و شهر لیکک امنیت برقرار است.
جزئیات تازه از تیراندازی افراد مسلح در بهمئی
فتاح محمدی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد جزئیات تازه‌ای از حادثه تیراندازی در جلوی دادگستری شهرستان بهمئی را تشریح کرد.
وی افزود: چند روز قبل طی درگیری در شهرستان باغملک استان خوزستان هم مرز با استان کهگیلویه و بویراحمد که وابستگی به مردم شهرستان بهمئی نیز دارند، اتفاق افتاد.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: یک گروه از طرف دعوا برای پیگیری یک مساله‌ای حکم نیابت قضایی به شهرستان بهمئی گرفتند که سه نفر از گروه دیگر دعوا آنها را تا شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی تعقیب و دنبال می‌کنند و جلوی دادگستری این شهرستان بعد از اینکه اقدام به تیراندازی کردند، متواری شدند.
محمدی عنوان کرد: جهت کنترل وضعیت هماهنگی‌های لازم در این خصوص با شهرستان‌های همجوار و استان خوزستان صورت گرفته و اطلاع داده شد.
وی با بیان اینکه هنوز دلیل و انگیزه این حادثه تیراندازی مشخص نیست، تصریح کرد: مسئولان شهرستان در حال بررسی و تحقیقات برای مشخص شدن علت و انگیزه حادثه هستند.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: به نظر می‌رسد که این حادثه دگیری و تیراندازی با درگیری‌های شهرستان باغملک ارتباط داشته باشد، ضمن اینکه در این حادثه تیراندازی دو نفر زخمی و یک تن کشته شد.
محمدی بیان کرد: افراد مسلح فرار کردند که در مسیر خودرو آنها تصادف کرده و راننده خودرو در صحنه حادثه کشته شد.
وی افزود: برای برقراری امنیت و کنترل وضعیت تمام تمهیدات و تدابیر لازم در این شهرستان اندیشیده شده است.
یادآور می‌شود، شهرستان بهمئی به مرکزیت شهر لیکک با جمعیتی حدود 50 هزار نفر در 300 کیلومتری یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد واقع است.
منبع: ایسنا
captcha