بم در زمینه تعیین اوقات شرعی در استان و کشور اول است
کد خبر: 3542034
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۷
علی‌آبادی:

بم در زمینه تعیین اوقات شرعی در استان و کشور اول است

گروه اجتماعی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بم با بیان اینکه در زمینه تعیین اوقات شرعی در استان و کشور اول بودیم، گفت: در زمینه نصب تابلوهای مذکور فردا میزبان یکی از کارشناسان کشور در این ارتباط هستیم که به‌ منظور جانمایی تابلوها که توسط اداره راهداری نصب می‌شوند، وارد بم خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام محمد علی‌آبادی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بم دیروز یکشنبه، 9 آبان در جلسه برنامه‌ریزی نصب تابلوهای تعیین حد ترخص در شرق استان کرمان گفت: در چند سال اخیر در زمینه چاپ برگه اوقات شرعی پیشقدم بودیم.
وی افزود: اوقات شرعی شهرستان‌های شرقی هم در فصل تابستان و هم زمستان با حضور کارشناسانی از دانشگاه تهران در دشت لوت رصد می‌شود.
حجت‌الاسلام علی‌آبادی با بیان اینکه در زمینه تعیین اوقات شرعی در استان و کشور اول بودیم، بیان کرد: در زمینه نصب تابلوهای مذکور فردا میزبان محمد شاکری از کارشناسان کشور در این ارتباط هستیم که به‌ منظور جانمایی تابلوها که توسط اداره راهداری نصب می‌شوند، وارد بم خواهند شد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بم ادامه داد: به‌ منظور هماهنگی‌های بیشتر جلسه علمی با ائمه جمعه و جماعات شهرستان بم داشتیم و امیدواریم این موضوع با همکاری ادارات مرتبط از جمله راهداری و شهرداری انجام شود.
حجت‌الاسلام علی‌آبادی از همکاری مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه قم با هدف هماهنگی برای نصب تابلوهای مخصوص نشان‌دهنده حد ترخص در ورودی شهرها خبر داد.
وی تأکید کرد: این تابلوها برای اطلاع‌رسانی به مسافران از حد ترخص در خروجی‌های شهرستان‌های شرق استان و همچنین در خروجی شهرهای بروات، نظام‌شهر، گنبکی و بخش نگین کویر و روستاهای دهبکری، قطب‌آباد،کرک و نارتیچ نصب می‌شوند.
captcha