برگزاری 200 گفتمان دینی در ایام محرم در فیروزآباد
کد خبر: 3541100
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۶

برگزاری 200 گفتمان دینی در ایام محرم در فیروزآباد

گروه اجتماعی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی فیروزآباد از برگزاری ۲۰۰ گفتمان دینی توسط روحانیان اعزامی دهه محرم در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، حجت‌الاسلام حمزه عبدی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی فیروزآباد امروز، 5 آبان در جمع خبرنگاران گفت: همزمان با ایام محرم اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فیروزآباد با همکاری ۱۲۰ نفر از مبلغین اعزامی تعداد ۲۰۰ گفتمان دینی با موضوع‌های فلسفه قیام سیدالشهدا(ع)، امر به معروف و نهی از منکر و آسیب‌های اجتماعی در مدارس، مساجد، هیئات مذهبی این شهرستان برگزار کرد.
وی افزود: در این گفتمان‌ها مباحث مختلفی از جمله بصیرت حسینی و فلسفه قیام امام حسین(ع) و پاسخ به سئوالات و شبهات دینی و اعتقادی دانش‌آموزان ارائه شده است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی فیروزآباد همچنین از حضور مبلغان به‌ویژه گروه تبلیغی محبان الشهدا و صبای سعادت در هئیت‌ها و مدارس و مساجد شهر و روستاها و برگزاری حلقه‌های معرفتی خبر داد و گفت: این گفتمان‌ها با موضوعات بصیرت حسینی و فلسفه قیام امام حسین(ع) و شبکه‌های مجازی اجتماعی و آسیب‌های آن برگزار شد که با استقبال بسیار خوب دانش‌آموزان، نوجوانان و جوانان مواجه شد.
عبدی، برگزاری گفتمان‌های دینی را در فرهنگ‌سازی و تقویت اعتقادات نسل جوان نسبت به‌ مبانی و آموزه‌های دینی سازنده و تأثیرگذار دانست و گفت: حضور روحانیان و تبلیغ چهره به چهره و پاسخ‌گویی به شبهات و پاسخ به سؤالات شرعی آن‌ها گام مهمی در راستای ارتقا و تقویت باورهای دینی آنان است.
captcha