پیشگامی البرز برای مشارکت در پانزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت
کد خبر: 3540076
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷

پیشگامی البرز برای مشارکت در پانزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: برای دومین سال پیاپی این استان در مشارکت عمومی برای آزمون سراسری قرآن و عترت پیشگام است.

سیدموسی حسینی کاشانی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز با اشاره به اینکه البرز پس از استان اصفهان رتبه دوم در مشارکت در این آزمون را دارد، افزود: مهلت نام‌نویسی اعضای موسسات قرآنی استان برای شرکت در این آزمون تا 30 مهرماه بود که 6 هزار و 700 نفر موفق به نام‌نویسی شدند.
وی با بیان اینکه سال گذشته با چهار هزار و 600 شرکت‌کننده نیز رتبه دوم کشوری را داشتیم، اظهارکرد: در استان اصفهان هشت هزار نفر برای شرکت در این آزمون اعلام آمادگی کرده‌اند.
این مسئول، خراسان رضوی را دارنده رتبه سوم در نام‌نویسی در این آزمون عنوان کرد و گفت: این آزمون در 18رشته و چهار موضوع شامل حفظ، ترجمه، مفاهیم، تدبر در معارف قرآن و اهل بیت(ع) به صورت حضوری در روز 20 آبان ماه برگزار خواهد شد.
حسینی کاشانی اضافه کرد: این آزمون در روز 20 آبان ماه از ساعت هشت تا 10 صبح در رشته‌های حفظ و از ساعت 12-10 برای رشته‌های دیگر انجام می‌شود.
captcha