مردم شیراز 4 هزار نسخه كتاب را «نذر دانایی» كردند
کد خبر: 3536853
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۹

مردم شیراز 4 هزار نسخه كتاب را «نذر دانایی» كردند

گروه هنر: مسئول راه‌اندازی كمپین «نذر دانایی» از اهدای 4 هزار نسخه كتاب توسط مردم شیراز به این كمپین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، حسن دهقان، مدیر مسئول مؤسسه فرهنگی و هنری «آفتاب مهرصبا» شیراز امروز، 18 مهر مبدع حركت «نذر كتاب» در ایام محرم،  استقبال مردم شیراز را از این كمپین خوب توصیف كرد و گفت: بیش از 4 هزار نسخه كتاب توسط مردم نذر دانائی‌شان شده است.
وی با یادآوری اینكه 6 روز از راه‌اندازی كمپین نذر دانائی می‌گذرد، افزود: هدف تعریف شده برای این كمپین، جمع‌آوری كتاب‌های مازاد مردم برای اهدا به كتابخانه‌های مناطق كمتر برخوردار شهرستان شیراز است.
دهقان، استقبال از این كمپین را فراتر از انتظار دانست و تاكید كرد كه تبلیغات و جریان‌سازی انجام شده با همراهی رسانه و اهالی رسانه و به‌كارگیری ظرفیت شبكه‌های اجتماعی، زمینه را برای همراهی و استقبال مردم فراهم كرده است.
این فعال فرهنگی گفت: اكنون علاوه بر اشخاص حقیقی، موسسه‌ها و همچنین مسئولان و البته ناشران نیز به نذردانائی پیوسته‌اند و این نوید دهنده استمرار حركت در مسیری فرهنگی است.
وی ضمن برشمردن نام برخی از اشخاص شركت‌كننده در این كمپین گفت: انتشاراتی‌های رخشید، آسمان هشتم و منگان و هنرمندانی نظیر اولاد و خادم و موسسه نشر فرهنگ شهادت، کانون فرهنگی ـ هنری مسجد امام حسین(ع)، گروه سروش آسمانی و ... با این كمپین همراه شده‌اند.
دهقان گفت: كار جمع‌آوری كتاب‌های اهدائی در قالب كمپین نذر دانایی، روز هفدهم آبان و در آستانه هفته كتاب طی مراسمی با عنوان جشن دانایی به كتابخانه‌های مناطق محروم و روستائی شهرستان شیراز اهداء می‌شود.
یادآور می‌شود، برای پیوستن به كمپین نذر دانائی، علاقه‌مندان می‌توانند تا پایام ماه محرم، از طریق كانال تلگرامی telegram.me/shiraznazreketab یا تماس با شماره 09178124784 اقدام كنند.
captcha