«سوگ سرخ 7» در جمع دانشگاهیان پیام‌نور شیراز برپا شد
کد خبر: 3536516
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۹

«سوگ سرخ 7» در جمع دانشگاهیان پیام‌نور شیراز برپا شد

گروه هنر: به‌مناسبت فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) نمایشگاه «سوگ سرخ 7» در دانشگاه پیام‌نور شیراز برپا شد

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، همزمان با فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش دانشگاه پیام‌نور مركز شیراز غرق در عزا و ماتم حسینی شد.
در این راستا نمایشگاه فرهنگی و معنوی «سوگ سرخ 7» به همت اداره فرهنگی و فوق برنامه، كانون محبین اهل بیت(ع)، كانون قرآن و عترت تسنیم، كانون مهدویت ، بسیج دانشجویی شهید شاهچراغی و همچنین دفتر نهاد رهبری دانشگاه پیام نور استان فارس در ساختمان قلم دانشگاه پیام نور شیراز دائر شد.
در این نمایشگاه علاوه بر پخش كلیپ، مسابقه كتاب، ایستگاه صلواتی و بلوتوث و فال انبیا، محصولات فرهنگی و مذهبی در قالب سی دی، كتاب و بروشور عرضه شد و دانشجویان ازظرفیت‌های فرهنگی و معنوی تكیه و خیمه‌های حسینی بازدید كردند.
برپایی غرفه عفاف و حجاب به همراه عرضه روسری و چادر، غرفه مهدویت، غرفه محرم، پاسخگویی به شبهات دانشجویان، ثبت‌نام مشهد مقدس و جمكران، برگزاری مسابقه فرهنگی و پذیرایی از عزاداران حسینی از دیگر برنامه‌های نمایشگاه سوگ سرخ 7 در دانشگاه پیام نور شیراز است.
captcha