اعلام آمادگی مؤسسه امام رضا(ع) جهت همکاری با دیگر مجموعه‌های قرآنی
کد خبر: 3535256
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۶

اعلام آمادگی مؤسسه امام رضا(ع) جهت همکاری با دیگر مجموعه‌های قرآنی

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مدیر مؤسسه امام رضا(ع) تهران از آمادگی این مرکز به منظور همکاری با سایر مجموعه‌های قرآنی کشور خبر داد.

حاتم رجبی، مدیر مؤسسه قرآنی و عترت امام رضا(ع) تهران در گفت‌‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: این مؤسسه دوره‌های حفظ قرآن را در کنار سایر دوره‌های روخوانی، روان‌خوانی، قرائت و تفسیر و ترجمه قرآن به صورت عمومی و تخصصی با سبک‌ جذاب برای تمامی گروه‌های سنی بانوان و آقایان برگزار می‌کند.
وی با اشاره به اینکه دوره‌های این مرکز با استقبال به ویژه در میان جوانان و نوجوانان روبرو است، ادامه داد: این مؤسسه آماده هرگونه همکاری و کمک به مؤسسات و مجموعه‌های قرآنی در راستای بهتر برگزار شدن دوره‌های قرآنی است.
رجبی با اشاره به زمینه‌های همکاری، تصریح کرد: از جمله این زمینه‌ها علاوه بر تشكيل كلاس‌های قرآنی، برپایی دوره‌های تربيت مربی در رشته‌های حفظ، قرائت، تفسير، نهج‌البلاغه و صحيفه سجاديه، قرآن و کودک و قصه‌گویی قرآنی است.
مدیر مؤسسه قرآنی و عترت امام رضا(ع) تهران تصریح کرد: علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های ٠٩١٠١٤٧١٢١٧و٦٦٦٥٨٩٧٥ تماس بگیرند.
یادآور می‌شود، مؤسسه امام رضا(ع) تهران در میدان آزادی، خیابان آیت‌الله سعیدی، نرسیده به سی متری جی، کوچه شهید غلامرضا عسگری واقع شده است.
captcha