اتحاد مردم و نیروهای مسلح؛ رمز پیروزی کشور در دفاع مقدس
کد خبر: 3531912
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹

اتحاد مردم و نیروهای مسلح؛ رمز پیروزی کشور در دفاع مقدس

گروه اجتماعی: فرمانده پایگاه سوم شکاری شهید نوژه همدان عنوان کرد: رمز پیروزی کشور در دفاع مقدس، اتحاد بین مردم و نیروهای مسلح برای دفاع از ملت، میهن و نظام اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) بود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از همدان، امیر رحمان افسری، فرمانده پایگاه سوم شکاری شهید نوژه همدان چهارشنبه، 31 شهریورماه در مراسم رژه نیروهای مسلح استان همدان گفت: نمایش نیروهای مسلح مایه عزت کشور است.
وی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس از دوران پر افتخار ما است پس به افرادی که با ایستادگی و از جان گذشتگی خود اجازه ندادند ذره‌ای از خاک کشور به تصرف درآید، افتخار می‌کنیم، افزود: دشمن در سال ۵۹ در چنین روزی با بمباران هوایی مناطقی از کشور جنگ رسمی علیه ایران را آغاز کرد، دشمن تصور می‌کرد ایران آمادگی مقابله با آنها را ندارد در حالیکه نیروهای ما کمتر از دو ساعت پاسخ مناسبی به دشمن دادند.
افسری با بیان اینکه فردای آن روز نیروی هوایی ما با بمباران مناطق حساس ماشین‌های جنگی دشمن را  منهدم کردند، تصریح کرد: تمام نیروهای مسلح و ملت عملیات‌های بزرگی در این سال‌ها انجام دادند، نیروهای مسلح به زیبایی رسالت خود را انجام دادند آنها مایه افتخار کشور هستند.
وی با بیان اینکه رمز پیروزی ما در دفاع مقدس، اتحاد بین مردم و نیروهای مسلح برای دفاع از ملت، میهن و نظام اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) بود، ادامه داد: جنگ 8 ساله دفاع مقدس با سربلندی به پایان رسید، نیروهای مسلح آمادگی خود را حفظ کرده‌اند، به رهبری فرمانده کل قوا آماده‌ایم از شرف و عزت نظام و کشور تا سرحد جان دفاع کنیم.
فرمانده پایگاه شهید نوژه همدان بیان کرد: رمز موفقیت امروز کشور این است که مقام معظم رهبری، فرماندهی کل قوا را برعهده دارند، رمز موفقیت ما اتحاد و همدلی است.
captcha