ورود آزادگان به کشور در اهواز بازسازی می‌شود
کد خبر: 3522736
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۱
فردا؛

ورود آزادگان به کشور در اهواز بازسازی می‌شود

گروه اجتماعی: معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان اعلام کرد: مراسم حرکت نمادین اتوبوس‌های آزادگان فردا، 25 مردادماه با همکاری و حضور آزادگان در استان برگزار می‌شود.

حسن نورانی، معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، با بیان اینکه 26 مرداد و ورود آزادگان به میهن اسلامی یکی از ماندگارترین روزهای تاریخ کشورمان است از برگزاری برنامه‌های به‌مناسبت بزرگداشت این روز در استان خبر داد.

وی بیان کرد: این برنامه‌ها از روز 22 مردادماه با سخنرانی آزادگان در نمازجمعه پیش از خطبه‌ها در استان آغاز شد که در اهواز با سخنرانی حجت‌الاسلام جلال جابریان انجام شد. در این روز مراسم قرائت دعای ندبه نیز در آستان حرم علی بن مهزیار برگزار شد.

نورانی ادامه داد: به این مناسبت امروز 24 مرداد نیز نمایشگاه کتاب و عکس آزادگان در محل بنیاد شهید منطقه دو اهواز با حضور آزادگان افتتاح شد. همچنین صبح فردا دوشنبه 25 مردادماه ساختمان جدید داروخانه امام خمینی(ره) در خیابان 24 متری افتتاح خواهد شد.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان با اشاره به بازسازی روز ورود آزادگان به کشور در اهواز، ادامه داد: در همین روز برنامه حرکت نمادین اتوبوس‌های آزادگان با همکاری آزادگان در استان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه به مناسبت 26 مردادماه، مؤسسه فرهنگی پیام آزادگان با همکاری بنیاد شهید استان اقدام به برگزاری جشن‌های سالروز وورد آزادگان در شهرستان‌ها کرده است، افزود: این جشن شامگاه امروز 24 مردادماه در دزفول برگزار خواهد شد. سه‌شنبه 26 مردادماه مراسم جشن آزادگان چندین شهرستان در اهواز با حضور استاندار و حدود هزار نفر از آزادگان و خانواده‌های آنان در سالن آمفی‌تئاتر نیوساید شهرک نفت برگزار خواهد شد.

نورانی اظهار کرد: مراسم جشن ورود آزادگان به صورت منطقه‌ای در شهرستان‌های آبادان، خرمشهر، ماهشهر، بهبهان واندیمشک نیز برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان در پایان یادآور شد: خوزستان دوهزار و 750 آزاده دارد که تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هستند.

captcha