ارائه خدمات اينترنت بی‌سيم و طراحی نرم‌افزار ويژه به زائران اربعين
کد خبر: 3521099
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۷
آذری‌جهرمی خبر داد:

ارائه خدمات اينترنت بی‌سيم و طراحی نرم‌افزار ويژه به زائران اربعين

مديرعامل شركت ارتباطات زيرساخت ايران اعلام كرد: امسال به منظور بهبود خدمات ارتباطی زائران اربعين، خدمات اينترنت بی‌سيم (وای‌فای) در مسير نجف - كربلا راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، محمدجواد آذری‌جهرمی با تشريح برنامه‌ريزی‌های صورت گرفته برای خدمت‌رسانی به زائران اربعين حسينی(ع)، از تشكيل كميته اربعين در اين شركت خبر داد.

وی افزود: در برنامه‌ريزی‌های صورت گرفته تنها به موضوع ارائه خدمات ارتباطی بسنده نشده و قرار است يكي از اپراتورهای تلفن همراه كشور نرم‌افزار ويژه‌ای را برای طراحی و عرضه كند.

آذرجهرمی تصریح کرد: اين اپراتور به زودی فراخوانی را صادر می‌كند تا با كمك فعالان اين بخش بتوانند خدمات نرم‌افزار(اپليكيشن) مورد نياز را ارائه داده و مراسم امسال را از نظر خدمات ارتباطی متفاوت از سال‌های گذشته كند.

مديرعامل شركت ارتباطات زير ساخت اظهار داشت: بر اساس تقسيم كار صورت گرفته در كميته اربعين، يكی ديگر از اپراتورهای كشور نسبت به راه‌اندازی مراكز پشتيباني اينترنت در مناطق مرزی مهران و شلمچه اقدام كند.

وی بیان کرد: همچنين يكی ديگر از اپراتورهای تلفن همراه كشور موظف شده است با هزينه خود و با كمك اپراتورهای عراقی در تمام مسير نجف - كربلا خدمات اينترنت بی‌سيم (وای‌فای) ارائه كند.

آذری‌جهرمی، درباره مذاكرات انجام شده با مسئولان عراقی نيز گفت: مقررات امسال، همچون سال گذشته است ضمن آنكه ظرفيت‌های تازه‌ای براي خدمات‌رسانی به زائران ايرانی در نظر گرفته می‌شود.

وی ادامه داد: مدارهای بين‌المللی، انجام شده است و امسال ارتباطات با كيفيت‌تری به زائران اربعين ارئه خواهد شد.

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت ایران، از رايزنی با مسئولان عراقی برای كاهش قيمت خدمات ارتباطی نيز خبر داد و گفت: اگر طرف عراقی موافقت كند، ما هم خدمات خود را با قيمت مناسب‌تری در ايام اربعين ارائه خواهيم داد.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۰۹:۰۳
0
0
راه اندازی این اپراتور ثمرات خوبی برای زائران به همراه خواهد داشت
captcha