فراخوان سومین طرح ملی جواد آل طاها(ع) اعلام شد
کد خبر: 3519800
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲

فراخوان سومین طرح ملی جواد آل طاها(ع) اعلام شد

گروه فضای مجازی: سومین طرح ملی جواد آل طاها(ع) در دو بخش مسابقه اینترنتی کتابخوانی و طراحی پوستر به مناسبت بزرگداشت حضرت امام محمدتقی(ع) توسط دبیرخانه کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد گلستان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، سومین طرح ملی جواد آل طاها (ع) به مناسبت بزرگداشت امام محمد تقی(ع) به میزبانی استان گلستان برگزار می‌شود.

این طرح همزمان با آخر روز ماه ذی العقده سالروز شهادت جانسوز حضرت امام جواد(ع) با هدف آشنایی بیش از پیش علاقمندان و ارادتمندان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) با نهمین پیشوای شیعیان جهان و ترویج و تبیین سیره آن امام همام به همت دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان گلستان و با حمایت ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور به صورت کشوری برگزار می‌شود.

علاقمندان برای شرکت در سومین طرح ملی جواد آل طاها (ع) تا ۱۲ شهریور مصادف با ۳۰ ذی‌القعده سالروز شهادت حضرت امام جواد (ع) مهلت دارند آثار خود را ارسال کنند.

موضوعات طرح شامل سبک زندگی اسلامی در سیره عملی حضرت امام جواد(ع) و جود و سخا در سیره عملی امام جواد (ع) و اثرات آن در جامعه اسلامی است.

شناسایی ابعاد مختلف شخصیتی حضرت جواد الائمه (ع) و ترویج سیره اخلاقی و سیاسی امام جواد(ع) از اهداف این طرح به شمار می‌رود.

علاقه‌مندان‌ می‌‌توانند‌ برای دریافت فایل متن کتاب و سوالات مسابقه از کتاب «نگاهی به زندگانی سیاسی امام جواد(ع)، تألیف علامه سیدجعفر مرتضی عاملی، پاسخ‌‌های صحیح را به صورت‌ اینترنتی از طریق پایگاه‌ اطلاع‌‌رسانی طرح و یا به صورت پیامکی در قالب یک عدد ۱۰ رقمی از چپ به راست به سامانه پیامک ۱۰۰۰۸۹۴۰۱۷۱ با ذکر نام و نام خانوادگی، نشانی واستان محل سکونت ارسال کنند.

نفرات برگزیده در عید سعید غدیر سال ۱۴۳۷ قمری (۳۰ شهریور) سال جاری از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی طرح معرفی خواهند شد.
captcha