آغاز به کار مجمع خیرین سلامت شهر مشهد
کد خبر: 3511387
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷

آغاز به کار مجمع خیرین سلامت شهر مشهد

گروه اجتماعی: همزمان با تعیین مدیرعامل، مجمع خیرین سلامت شهر مشهد رسما فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، به نقل از روابط عمومی مجمع خیرین سلامت مشهد، در پی برگزاری مجمع عمومی در اولین جلسه هیات مدیره که با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار شد، با رای اکثریت اعضا علیرضا کلاهان، عضو هیأت مدیره بعنوان مدیرعامل مجمع خیرین سلامت مشهد انتخاب شد.
بنابر این گزارش، در این جلسه همچنین غلامرضا بصیری‌پور به عنوان رییس هیات مدیره و دکتر بهرامی به عنوان نایب رییس انتخاب شدند. پیش از این با رای اکثریت آقایان جهانبانی و درودی به عنوان بازرسان این مجمع برگزیده شدند.
مجمع خیرین سلامت مشهد با هدف ساماندهی فعالیت‌های خیران در عرصه بهداشتی، درمانی و توسعه امکانات درمانی در مناطق مختلف شهر مشهد و ارتقای سلامت جامعه بخصوص در بین اقشار کم درآمد تشکیل شده است.
غلامرضا بصیری‌پور، رییس هیات مدیره مجمع خیرین سلامت شهرستان مشهد توسعه مراکز درمانی به ویژه در حاشیه شهر مشهد را اولویت اصلی فعالیت این تشکل عنوان کرد.
وی اظهار کرد: خوشبختانه خیران سلامت تاکنون در مشهد اقدامات قابل توجهی انجام داده‌اند که امیدواریم با فعالیت این مجمع به صورت منسجم‌تر و با برنامه‌ریزی ادامه یابد.
وی با تاکید بر اینکه خیرین سلامت باید بر روی جغرافیای شهر مشهد زمان بگذارند اظهار کرد: این مجمع بایستی در جهت رفع مشکلاتی که به خاطر تمرکز امکانات پزشکی در مرکز شهر ایجاد شده چاره اندیشی کند.
بصیری پور تصریح کرد: باید تحقیقات لازم صورت گرفته و مناطقی که نیازمند امکانات هستند را به ویژه در حاشیه شهر شناسایی کنیم و اقدامات مورد نیاز را برنامه‌ریزی و انجام دهیم.
captcha