برگزاری جلسه قرآن در شب‌های ماه رمضان یادبود حمیدرضا عباسی
کد خبر: 3507560
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲

برگزاری جلسه قرآن در شب‌های ماه رمضان یادبود حمیدرضا عباسی

گروه فعالیت‌های قرآنی: جلسه قرآن یادبود مرحوم حمیدرضا عباسی، قاری برجسته کشور شامگاه، 26 خردادماه و همزمان با نهمین شب ماه مبارک رمضان در مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، جلسه قرآن کریم یادبود حمیدرضا عباسی، قاری برجسته کشور شامگاه، 26 خردادماه در مشهد برگزار شد.
درحال
بنابر این گزارش، در این جلسه انس با قرآن کریم که همزمان با نهمین شب ماه مبارک رمضان برگزار شد، قاریان برجسته‌ای از جمله روح‌الله طوسی، استاد شرعی‌نژاد و مهدی رضایی، قاری و مدرس آستان قدس رضوی حضور داشتند.
درحال
در این جلسه که روزهای شنبه، یکشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه برگزار می‌شود، آموزش تخصصی قرائت، تجوید، صوت و لحن توسط مهدی رضایی، استاد برجسته قرآن کریم و دیگر اساتید صورت می‌گیرد.
درحال
همچنین اجرای تواشیح توسط گروه تواشیح بین‌المللی فدک الزهرا(س) مشهد از دیگر برنامه‌های این جلسه قرآن کریم است که در هر شب ماه مبارک رمضان و در راستای گرامیداشت و یادبود مرحوم حمیدرضا عباسی، قاری برجسته قرآن کریم تشکیل شده است.
درحال
یادآور می‌شود، این برنامه از ساعت 21 الی 23 در سیدی، میدان ثامن، شهید قاسمی پنج، پلاک 64 به همت هیئت مذهبی محبان الرضا(ع) و سوگواران فاطمیه(ع) برپا می‌شود.
captcha