عرضه نرم‌افزارهای برخط قرآنی در بخش رسانه‌های دیجیتال
کد خبر: 3507126
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۱

عرضه نرم‌افزارهای برخط قرآنی در بخش رسانه‌های دیجیتال

گروه فضای مجازی: بخش رسانه‌های دیجیتال در نمایشگاه بین‌المللی قرآن محصولات جدید را عرضه کرده است که در بین آنها نرم‌افزارهای برخط قرآنی به چشم می‌خورد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا)، بخش رسانه‌های دیجیتال بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن خارج از شبستان اصلی مصلی و در رواق شرقی مصلی بزرگ امام خمینی(ره) تمرکز یافته است.
در بخش رسانه‌‌های دیجیتال، ۴۲ شرکت حضور دارند، در این بخش شرک‌ ‌های حاضر ۱۱۰۰ محصول را در قالب ۵۰ غرفه در معرض دیده بازدیدکنندگان قرار داده‌اند.
عمده محصولی که در این بخش عرضه شده و بیشتر از هر چیز دیگری به چشم می‌خورد، قلم‌های قرآنی هوشمند است که از برندهای مختلف در میان آنها قابل روئیت است.
بخش رسانه‌های دیجیتال در این دوره فقط اقدام به پذیرش موسساتی که در زمینه علوم و معارف قرآن کریم فعالیت دارند، کرده و مجوزهای لازم را برای حضور آنها در نمایشگاه قرآن صادر کرده است.
همچنین امسال محصولات با محتوای قرآنی در این نمایشگاه عرضه می‌شود، نرم افزارهای شخصیت‌محور قرآنی، دانشنامه‌های قرآنی، تفاسیر دیجیتال، داستان‌های قرآنی به همراه ابزارهای نوین پژوهشی از جمله محصولاتی است که در این بخش ارائه شده است.
نرم‌افزارهای برخط قرآنی از جمله محصولات جدیدی است که در این دوره از نمایشگاه قرآن عرضه شده است.
captcha