تأکید بر تأثیرگذاری نمایشگاه قرآن بر سبک زندگی مردم
کد خبر: 3503554
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۱
حجت‌الاسلام حاج‌ابوالقاسم بیان کرد:

تأکید بر تأثیرگذاری نمایشگاه قرآن بر سبک زندگی مردم

گروه فعالیت‌های قرآنی: یکی از اعضای شورای توسعه فرهنگ قرآنی در مورد نمایشگاه بین‌المللی قرآن گفت: در این قبیل نمایشگاه‌ها، سبک و روش‌های متنوع زندگی مورد تأیید قرآن را به عموم مردم آموزش دهیم.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا)، حجت‌الاسلام محمد حاج ابوالقاسم، نماینده مردم زنجان در مجلس و عضو شورای توسعه فرهنگ قرآنی با اشاره به تأثیرگذاری نمایشگاه قرآن کریم بر سبک زندگی مردم، گفت: اگرچه نمایشگاه قرآن کریم به سبک زندگی می پردازد؛ در عین حال در نمایشگاه می توانیم شیوه خاص و روش های متنوع زندگی مورد تایید قرآن را نیز به عموم مردم آموزش دهیم.
حاج ابوالقاسم با اشاره به اینکه نمایشگاه قرآن عموم مردم را به سوی فهم قرآن کریم دعوت می‌کند، گفت: این دعوت هرساله را از سوی نمایشگاه قرآن به فال نیک بگیریم و امیدواریم شاهد ارائه آثار مطلوبی در حیطه نشر و فهم قرآن باشیم.
وی در ادامه شعار نمایشگاه قرآن امسال را با عنوان «به سوی فهم قرآن»، مناسب توجه بیشتر مردم به قرآن دانست و افزود: روشن است که بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با این شعار به شکل مطلوبی ارزیابی می‌شود.
یادآور می شود بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با شعار «به سوی فهم قرآن» از ٢٤ خرداد ماه تا ٨ تیر ماه مصادف با ٧ تا ٢٢ ماه مبارک رمضان به مدت ١٦ روز در مصلای حضرت امام خمینی(ره) از ساعت ١٨ الی ٢٣:٣٠ برگزار خواهد شد.
captcha