خواهان طرح‌های جدید در نمایشگاه قرآن هستیم/ دریافت برنامه‌های 10 نهاد دولتی
کد خبر: 3502106
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۶
نظری‌راد بیان کرد:

خواهان طرح‌های جدید در نمایشگاه قرآن هستیم/ دریافت برنامه‌های 10 نهاد دولتی

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس کمیته روابط عمومی، تبلیغات و تشریفات نمایشگاه‌ بین‌المللی قرآن با اشاره به دریافت برنامه از 10 نهاد دولتی گفت: از ایده‌ها و طرح‌های خلاقانه سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی و مؤسسات مردم‌نهاد برای اجرا در این دوره از نمایشگاه استقبال می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)،‌ عباس نظری‌راد، رئیس کمیته روابط عمومی، تبلیغات و تشریفات بیست و چهارمین نمایشگاه‌ بین‌المللی قرآن کریم در گفت‌وگو با ستاد خبری بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، گفت: همه سازمان‌ها، نهادها و دستگاه‌های دولتی و موسسات و نهادهای مردمی در طول سال فعالیت‌های مختلف قرآنی را در نهادهای داخلی خود انجام می‌دهند که برآیند این فعالیت‌ها در نمایشگاه بین‌المللی قرآن عرضه می‌شود.
وی درباره اهداف برگزاری نشست تخصصی سازمان‌ها و نهادها و دستگاه‌های دولتی قبل از شروع برگزاری نمایشگاه بین‌المللی قرآن گفت: یکی از بخش‌هایی که هر سال در نمایشگاه بین‌المللی قرآن مورد استقبال عموم مردم واقع می‌شود، بخش سازمان‌ها، نهادها و دستگاه‌های دولتی و موسسات مردم نهاد است به همین منظور جلسات متعدد هماهنگی با سازمان‌ها و نهادهای مختلف قبل از شروع نمایشگاه قرآن برگزار کردیم. هدف از برگزاری نشست‌های تخصصی و جلسات هماهنگی با نهادها و سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی بررسی چگونگی شرکت نهادها و دستگاه‌های مختلف و استفاده از طرح‌ها و ایده‌های جدید برای اجرا در نمایشگاه قرآن است. امیدواریم بتوانیم فعالیت‌های این بخش را نسبت به سال‌های گذشته پویا و پر محتواتر برگزار کنیم.
نظری‌راد در ادامه اظهار کرد: تاکنون چهار نشست تخصصی با حضور نمایندگانی از سازمان‌ها و نهادها و دستگاه‌های دولتی و موسسات مردمی برگزار کردیم و از همه این نهادها برای حضور در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم دعوت به عمل آوردیم که ١٠ نهاد، سازمان و دستگاه دولتی، طرح‌ها و برنامه‌های خلاقانه خود را مطرح کردند که پس از ارایه و تصویب در شورای برنامه‌ریزی بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن به اجرا در خواهد آمد.
مدیرکل ارتباطات و هماهنگی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: بنا بر سنت هر ساله نمایشگاه بین‌المللی قرآن در ایام ماه مبارک رمضان، بسیاری از سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی و موسسات مردم‌نهاد در دقایق آخرین روز، هماهنگی برای حضور در نمایشگاه قرآن اعلام آمادگی برای ارایه طرح و درخواست فضای مناسب می‌کنند ما به‌دنبال این هستیم، بتوانیم این امر را قانون‌مند و منسجم‌تر انجام دهیم، زیرا طراحی فضا و جانمایی و گنجاندن فعالیت‌ها در برنامه‌های کار نمایشگاه قرآن باید براساس جدول زمان‌بندی شده انجام شود لذا ما بیشتر بر ارایه ایده‌ها و طرح‌های جدید سازمان‌ها و نهادها و دستگاه‌های دولتی برای بهره‌گیری هرچه بیشتر بازدیدکنندگان نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم تاکید بیشتری داریم.
یادآور می‌شود چهارمین نشست تخصصی سازمان‌ها، نهادها و دستگاه‌های دولتی و موسسات مردم نهاد با حضور نمایندگانی از سازمان‌ها و نهادهایی همچون سازمان اوقاف، وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، وزارت کار و امور اجتماعی، سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران، وزارت ورزش و جوانان، وزارت کشور و بنیاد شهید و امور ایثارگران، وزارت علوم تحقیقات و فن آوری و عباس نظری‌راد، رئیس کمیته روابط عمومی، تبلیغات و تشریفات بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم صبح روز یکشنبه نهم خرداد ماه در سالن اجتماعات معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.
بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با شعار «به سوی فهم قرآن» از ٢٤ خرداد ماه تا ٨ تیر ماه مصادف با ٧ تا ٢٢ ماه مبارک رمضان به مدت ١٦ روز در مصلی حضرت امام خمینی(ره) از ساعت ١٨ الی ٢٣:٣٠ برگزار خواهد شد.
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
sfg
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۰۹:۵۸
0
0
sdfsdfsdf
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۰۸:۳۵
0
0
ارائه ایده‌ها و طرح‌های جدید سازمان‌ها و نهادها و دستگاه‌های دولتی برای بهره‌گیری هرچه بیشتر بازدیدکنندگان نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از اهمیت زیادی برخوردار است.
captcha