نارضایتی از محل اسکان مسابقات قرآن مصر
کد خبر: 3487234
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۶

نارضایتی از محل اسکان مسابقات قرآن مصر

گروه بین‌الملل: بی‌نظمی و عدم ساماندهی مناسب در محل اسکان شرکت‌کنندگان بیست‌و‌سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن مصر، خشم و نارضایتی آن‌ها را در پی داشته است.

نارضایی شرکت‌کنندگان از عدم ساماندهی در مسابقات قرآن مصر

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی «وتو»، وزارت اوقاف و امور اسلامی مصر شهرک جوانان شهر «شرم الشیخ» واقع در استان سینای جنوبی این کشور را برای اسکان شرکت‌کنندگان در بیست‌و‌سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن در نظر گرفته که بی‌نظمی و عدم ساماندهی مناسب خشم و نارضایتی آن‌ها را در پی داشته است.

تعدادی از شرکت‌کنندگان در این دوره از مسابقات مصر، از ضعف خدمت‌رسانی و فراهم‌نبودن ساده‌ترین امکانات رفاهی ابراز نارضایتی و تأکید کردند: این وضعیت تأثیری بسیار منفی در مسئله گردشگری این منطقه دارد.

اوقاف مصر پیش از این مدعی شد که این مسابقات را با هدف تقویت گردشگری دینی و تأکید بر با هدف نشان‌دادن ثبات اوضاع امنیتی در شهر توریستی «شرم‌الشیخ» برگزار می‌کند.

مراسم افتتاحیه بیست‌وسومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن مصر، صبح امروز 22 فروردین‌ماه، با حضور «محمد مختار جمعه»، وزیر اوقاف مصر، «خالد عبدالعزیز»، وزیر ورزش و جوانان این کشور، «خالد فودة»، استاندار سینای جنوبی مصر و داوران و هیئت‌های قرآنی شرکت‌کننده در این دوره از مسابقات در شهر «شرم الشیخ» واقع در استان سینای جنوبی مصر برگزار شد.
captcha