دعوت از تولیت آستان قدس رضوی برای حضور در افتتاحیه ضریح حضرت عباس(ع)
کد خبر: 3487101
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۲

دعوت از تولیت آستان قدس رضوی برای حضور در افتتاحیه ضریح حضرت عباس(ع)

گروه اجتماعی: جمعی از مسئولان آستان مقدس حضرت اباالفضل(ع) با حضور در بارگاه منور رضوی، توضیحاتی درباره عملیات اجرایی ساخت ضریح مطهر حضرت عباس(ع) که به طور کامل در کارگاه واقع در بارگاه منور ایشان انجام شده است، ارائه شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، جمعی از مسئولان آستان مقدس حضرت اباالفضل(ع) با حضور در بارگاه منور رضوی، از تولیت آستان قدس رضوی برای حضور در مراسم افتتاح ضریح جدید حضرت عباس(ع) دعوت به عمل آوردند.
بنا بر این گزارش سیدعدنان الموسوی، نماینده تولیت، جوادالحسناوی، مسئول دفتر تولیت و حجت‌الاسلام سیدعدنان جلوخان، امام جماعت حرم حضرت ابوالفضل(ع) در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین سید‌ابراهیم رئیسی، دعوتنامه آیت‌الله سید‌احمد صافی، تولیت آستان مقدس حضرت عباس(ع) را به تولیت آستان قدس رضوی تقدیم کردند.
در این دیدار، همچنین توضیحاتی درباره عملیات اجرایی ساخت ضریح مطهر حضرت عباس(ع) که به طور کامل در کارگاه واقع در بارگاه منور ایشان انجام شده است، ارائه شد.
یادآور می‌شود، مراسم افتتاح ضریح جدید حضرت عباس(ع) در شب 13 رجب، به مناسبت شب میلاد با سعادت مولی‌الموحدین و امیرالمومنین، حضرت امام علی(ع) برگزار خواهد شد.
captcha