کمپین تبلیغاتی «هر تهرانی یک درخت» آغاز به کار کرد
کد خبر: 3479332
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۳
همزمان با ‌هفته درختکاری:

کمپین تبلیغاتی «هر تهرانی یک درخت» آغاز به کار کرد

گروه جامعه: سازمان زیباسازی شهر تهران همزمان با نزدیک شدن به هفته درختکاری، کمپین تبلیغاتی با عنوان ‌هر تهرانی یک درخت‌ را راه اندازی کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، عیسی علیزاده، مدیرعامل سازمان زیبا‌سازی شهر تهران با اعلام این خبر، گفت: این کمپین با همکاری سازمان پارک‌ها و فضای سبز تهران و برای نخستین بار در تهران راه‌اندازی شده است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با اشاره به اینکه هدف از راه‌اندازی این کمپین تاکید بر اهمیت درخت و درختکاری در آستانه بهار 95 است، ادامه داد: با نزدیک شدن به روز درختکاری و در آستانه بهار 95 و در راستای حفظ و اهمیت درخت و درختکاری، برنامه ویژه‌ای در تمامی سطح پایتخت تدارک دیده است.

به گفته وی کمپین تبلیغاتی «هر تهرانی یک درخت» با هدف ارزش نهادن به مظاهر زیبایی خلقت و تکریم تجلیات آفریدگار عالم بر روی سازه‌های فرهنگی، تجاری و مناطق سطح شهر تهران آغاز شده است.

علیزاده با بیان اینکه در این کمپین تبلیغاتی طی یک فراخوان از هنرمندان عرصه گرافیک و تصویر‌سازی، دعوت شد تا طرح‌های خود در خصوص این موضوع را به سازمان ارائه کنند، ادامه داد: برای نخستین بار تعداد زیادی طرح‌های هنری با موضوع پاسداشت و حفظ فضای سبز درخت و اهمیت این فریضه، از تاریخ 8 اسفند تا 15 اسفند در سطح شهر اکران خواهدشد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران درمورد فرایند اجرایی این کمپین، گفت: با گزینش آثار برتر و همچنین استخراج جملات ناب مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در مورد اهمیت درخت و درختکاری و همچنین استفاده از جملات بزرگان و فرهیختگان ادبی در این حوزه، بالغ بر 200 عرشه پل ، 100 پرتابل و 50 بیلبورد در قالب طرح، تصویر و جملات فرهنگی در تمامی مناطق 22 گانه سطح تهران، اکران شده است.

captcha