برگزاري جلساتي كه به بهبود روابط اعضاي خانواده منجر شود
کد خبر: 3467144
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۶
رئیس اداره ارشاد گتوند تأکید کرد:

برگزاري جلساتي كه به بهبود روابط اعضاي خانواده منجر شود

گروه اجتماعي: با افزايش تعداد برگزاري جلسات مشاوره و كارشناسي مسائل خانواده شاهد بهبود روابط فی‌مابین اعضای خانواده خواهيم شد.

محمدعلی اسدی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي گتوند در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، با اشاره به لزوم تحقق سبک زندگی اسلامی در جامعه امروز، اظهار کرد: در این راستا نیازمند برگزاری جلسات متعدد بحث و بررسی و توجیه اقشار مختلف جامعه هستیم.

وی با اشاره به اینکه تحقق این بحث مهم اجتماعی در برخی شهرستان‌های محروم، پررنگ می‌شود، اظهار کرد: چنانچه به این امر توجه شود، شاهد برطرف کردن بسیاری از معضلات و مشکلات اجتماعی خواهیم بود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي گتوند افزود: در همین راستا همایش سبک زندگی اسلامی با رویکرد شیرین‌سازی زندگی برای خانواده‌های شهرستان گتوند و با حضور حجت‌الاسلام نهاوندیان از کارشناسان خانواده برگزار شد.

اسدی ادامه داد: در این همایش شاهد حضور قابل توجه خانواده‌های گتوند بودیم و خوشبختانه با رضایت افراد همراه بود.

وی افزود: در این همایش معضلات و مشکلات در قالب سؤال مشترک از سوی شرکت‌کنندگان مطرح شد از جمله اینكه چگونه می‌توان فاصله‌های بین افراد و اعضای یک خانواده از بین برد، مطرح شد. همچنین چگونگی بکارگیری شیوه‌های بروز احترام متقابل همسران و راه‌های کاهش موانع ازدواج نیز در این زمینه مطرح شد.

به گفته اسدی، امیدواریم با افزایش تعداد جلسات برگزاری برنامه‌های این چنینی شاهد بهبود روابط فی‌مابین اعضای خانواده باشیم.

captcha