همراهي مردم با ولايت فقيه دليل عزت كشور است
کد خبر: 3466969
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۲

همراهي مردم با ولايت فقيه دليل عزت كشور است

گروه اجتماعي: حجت‌السلام عليزاده با بيان اينكه اگر امروز در ایران عزت، سعادت و سربلندی وجود دارد و اگر اینکه دشمن نمی‌تواند در ایران نفوذ کند به دليل وجود ولایت فقیه و همراهی مردم با آن است، گفت: امروز وظیفه ماست که در جنگ نرم با دشمن مقابله کنیم و راه‌های نفوذ دشمن را ببندیم.

به گزارش خبرگزاري بين‌المللي قرآن(ايكنا) از خوزستان، نخستین مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حرم شهرستان امیدیه در مسجد امام خمینی(ره) دانشگاه آزاد اسلامی واحد امیدیه با حضور خانواده‌ شهدا، مسئولان و دانشجویان برگزار شد.

اسدالله جوع عطاء بیرمی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد امیدیه در این مراسم با تسلیت شهادت این پاسداران رشید اسلام که در دفاع از آرمان‌های عظیم تشیع و حرم حضرت زینب(س) و حریم اهل‌بیت(ع) خون پاک خود را نثار کردند و همچنین خیرمقدم به خانواده این شهدا و گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای مدافع حرم به شهید سردار علیرضا قنواتی، شهید ایوب رحیم‌پور، شهید محمد هادی‌نژاد، شهیدعلی اکبر شیرعلی، شهید سید اصغر چرغندی، شهید میلاد بدری ادای احترام کرد.

در ادامه حجت‌الاسلام مهدی علیزاده امام جمعه شهرستان امیدیه گفت: این شهدا برای زنده نگه داشتن اسلام جان خود را فدا کردند و باعث شدند ما امروز سر خود رو بالا گرفته و آزادانه در کشور خود تصمیم‌گیری کنیم پس ما باید یاد آن‌ها را همیشه زنده نگه داریم و راه آنها را ادامه دهیم.

وي افزود: اگر امروز در ایران عزت، سعادت و سربلندی وجود دارد و اگر اینکه دشمن نمی‌تواند در ایران نفوذ کند به دليل وجود ولایت فقیه و همراهی مردم با آن است و مدیون خون شهدا و آنهایی که در مسیر دفاع از ولایت استقامت کردند است. امروز وظیفه ماست که در جنگ نرم با دشمن مقابله کنیم و راه‌های نفوذ دشمن را ببندیم امروزه ایده دشمن این است که ولایت فقیه را از مردم جدا کند و در همین راستا میلیارد‌ها دلار نیز هزینه می‌کند.

captcha