فرهنگ تلاش و علم‌آموزی در کشور شکل بگیرد
کد خبر: 3455171
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۸

فرهنگ تلاش و علم‌آموزی در کشور شکل بگیرد

گروه اجتماعی: جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه فرهنگ تلاش و علم‌آموزی در کشور شکل بگیرد، گفت: مسئولان اجرایی وظیفه دارند با خدمت بیشتر و با عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی زمینه را برای مأیوس شدن دشمن آماده کنند.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان جنوبی، احمد شفاهی، جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی امروز، 30 آبان‌ماه در صبحگاه مشترک بسیج ادارات در سازمان جهاد کشاورزی استان، گفت: استراتژیک‌های جهان و غربی‌ها مؤلفه‌های ابرقدرت را در سه موضوع تعریف می‌کنند، که به سه مؤلفه‌ای که استراتژیک‌ها و غربی‌ها تعیین کردند خدشه وارد شده و قدرت دشمن به شدت کاهش یافته است.



وی با بیان اینکه نخستین ابرقدرت کسی است که بتواند اتحاد ایجاد کند و این اتحاد منجر به اهداف شود، عنوان کرد: دومین ابرقدرت کسی است که بتواند صحنه‌هایی که در جهان اتفاق می‌افتد را مدیریت کند و سومین ابرقدرت کسی است که بتواند رقیب خود را مهار کند.



جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی، با بیان اینکه دشمن امروزه دو هدف ایجاد اختلاف در جامعه اسلامی و نفوذ را دنبال می‌کند، گفت: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری در دو ماه اخیر بیش از 90 بار درباره نفوذ هشدار دادند اما در جامعه امروز عده‌ای آگاهانه این بحث را به حاشیه بردند و گفتند نفوذ توهم است.



شفاهی ادامه داد: دشمن تلاش می‌کند در باورهای امت سرفراز ایران خلل وارد کند و اعتقادهای جوانان ما را زیر سوال ببرد و آن سابقه دیرینه را در ذهن ملت ایران پاک کند.



وی با بیان اینکه فرهنگ کار، تلاش و علم‌آموزی باید در کشور شکل بگیرد، گفت: امروز مسئولان اجرایی وظیفه دارند که با تلاش و خدمت بیشتر و با عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی زمینه را برای مأیوس شدن دشمن آماده کنند.



بسیج مفهوم واقعی وحدت و همدلی است



هاشم ولی‌پور مطلق، رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی نیز در این جلسه با بیان اینکه نقش بسیج در فعالیت‌هایی مانند اقتصادی و نظامی و دفاعی نقش مؤثری بوده است، اظهار کرد: نه تنها در دوران بعد از انقلاب، بلکه در تاریخ اسلام نیز موضوع بسیج موضوع منحصر به فردی بوده است.



وی با بیان اینکه جهاد کشاورزی یکی از جلوه‌های بسیج در دوران بعد از انقلاب بوده است، اظهار کرد: جهاد کشاورزی به عنوان یکی از جلوه‌های بسیج و مجموعه‌های مردمی نقش مؤثری در پایداری انقلاب اسلامی داشته است.



رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی با بیان اینکه مفهوم واقعی بسیج نیروی انسانی و وحدت و همدلی است، یادآور شد: در عصر امروز بسیج هویت جدید و شکل‌گیری خود را در دوران بعد از انقلاب اسلامی پیدا کرده است.

captcha