دومین مجلد از سروده‌های «گل و گلاب» رونمایی می‌شود
کد خبر: 3455136
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۴
در آستانه اربعین حسینی؛

دومین مجلد از سروده‌های «گل و گلاب» رونمایی می‌شود

گروه ادب: دومین مجلد از سروده‌های علی انسانی با عنوان «گل و گلاب» از سوی فرهنگسرای خاوران و رسانه رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، فرهنگسرای خاوران و رسانه از تازه‌ترین دفتر شعر علی انسانی به عنوان «گل و گلاب» رونمایی می‌کند. این مراسم در روز یکشنبه، اول آذرماه از ساعت 18:30 تا 21 در مجتمع فرهنگی رفاه واقع در میدان بهارستان برگزار می‌شود.

این دفتر شعر که دومین مجلد از سروده‌های علی انسانی است، این مجموعه شعر شامل 28 بخش است که در آن سروده‌هایی در رثای ساحت مقدس اهل بیت(ع) آمده. در این مراسم جمع زیادی از شعرای آئینی، مداحان اهل بیت و علاقه‌مندان به شعر آئینی حضور خواهند داشت.

یادآوری می‌شود علی انسانی متولد 1326 شمسی در کاشان است. وی از شانزده سالگی شروع به سرودن شعر کرده است. انسانی در طول فعالیت ادبی خود از محضر اساتیدی چون محمدعلی فتی، مولف کتاب «تحفه سرمدی»، خوشدل تهرانی، استاد قدسی مشهدی، مهرداد اوستا، ریاضی یزدی، آذر و استاد مشفق کاشانی بهره برده و تقویت بنیه ادبی خود را مرهون زحمات اساتید بزرگی مثل ابوتراب جلی، خلیل سامانی(موج) و پارسای تویسرکانی است.

از وی تاکنون آثاری مانند کتاب‌های «چراغ صاعقه»، «از مدینه تا مدینه» و «یک عمر» که گزیده غزل‌های یک‌دست صائب است، چاپ شده.

captcha