تأخیر در برپایی «تجلیل از خادمان قرآن» جای نگرانی ندارد
کد خبر: 3454095
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۷
نوش‌آبادی:

تأخیر در برپایی «تجلیل از خادمان قرآن» جای نگرانی ندارد

گروه فعالیت‌های قرآنی: سخنگوی وزارت ارشاد گفت: تأخیر در برگزاری مراسم تجلیل از فعالان قرآنی جای نگرانی ندارد و در اسرع وقت، زمان حضورشان در مراسم اعلام می‌شود.

حسین نوش‌آبادی، سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) و در پاسخ به این پرسش که دلیل تأخیر چندماهه در برپایی مراسم تجلیل از خادمان قرآنی چیست؟ با اشاره به این موضوع مبنی بر اینکه آیا برنامه‌ریزی برای حضور رئیس‌جمهور در همایش تجلیل از خادمان قرآنی از دلایل تأخیر این مراسم است، اظهار کرد: حضور رئیس‌جمهور، حضور نمادین در این مراسم خواهد بود و فعالیت‌های قرآنی به طور مستمر ادامه دارد و کار خادمان و فعالان قرآنب برای اجرای برنامه‌ای که شخص رئیس جمهور حضور خواهد داشت، متوقف نمی‌شود.

وی ادامه داد: مراسم تجلیل از نخبگان و خادمان قرآن هر روزی که به دلیل عدم حضور رئیس‌جمهور به تأخیر بیفتد، اتفاق بدی نخواهد بود و آنچه که مهم بوده برنامه‌ریزی‌های مستمر و مداومی است که در حوزه معاونت قرآن وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت می‌گیرد.

نوش‌آبادی اظهار کرد: رئیس‌جمهور، همیشه به عنوان شخص عالم به توسعه قرآن و گسترش کارهای دینی عنایت ویژه‌ای دارند و در اسرع وقت زمان حضورشان را در مراسم تجلیل از خادمان قرآن اعلام خواهند کرد.

انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
یکی از بچه ها
|
-
|
۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۳:۳۹
0
0
آیا پیش از این، فعالیت های قرآنی نخبگان و خادمان قرآن منوط و متوقف به حضور و تقدیر رئیس جمهور محترم بوده است که نیاز دیدید این موضوع را متذکر شده و تایید نمائید؟ برای بیرون آمدن از عهده مسؤلیت تأخیر این برنامه بهتر بود توضیح زیرکانه تری داده شود.
captcha