«مردمی بودن» و «روحیه خدمتگزاری» رمز بقای نظام اسلامی است
کد خبر: 3447884
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵

«مردمی بودن» و «روحیه خدمتگزاری» رمز بقای نظام اسلامی است

گروه اجتماعی: امام جمعه اهل سنت مسجد مکی زاهدان گفت: انقلاب و نظام اسلامی برخاسته از مردم است، از توده‌های مردم و بویژه مستضعفان و محرومان حمایت می‌کند و همین دو ویژگی مردمی‌بودن و داشتن روحیه خدمت‌گزاری رمز بقای نظام اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از سیستان و بلوچستان، مولوی عبدالحمید اسماعیل‌زهی، امام جمعه اهل سنت مسجد مکی زاهدان در همایش «دستاوردهای اقتصاد مقاومتی» و رونمایی از 1235 پروژه عمرانی و 3300 پروژه اقتصادی که 21 آبان در زاهدان برگزار شد، گفت: سپاه پاسداران در راستای محرومیت‌زدایی از مردم این استان نقش بزرگی داشته و این به دلیل مردمی بودن آنان است.
امام جمعه اهل سنت مسجد مکی زاهدان افزود: آنچه موجب موفقیت نیروهای مسلح انقلاب اسلامی و بویژه سپاه پاسداران شده و آنان را از نیروهای مسلح سایر کشورها متمایز می‌کند، مردمی بودن آنان است.
وی بیان کرد: انقلاب و نظام اسلامی برخاسته از مردم است، از توده‌های مردم و بویژه مستضعفان و محرومان حمایت می‌کند و همین دو ویژگی مردمی بودن و داشتن روحیه خدمتگزاری رمز بقای نظام اسلامی است.
مولوی عبدالحمید اظهار کرد: در کشور ما مردم نیروهای مسلح را مایه آرامش، امنیت و توسعه می‌دانند و ما در جای جای میهن اسلامی شاهد آبادانی‌های حاصل از تلاش‌های در خور تحسین سپاه پاسداران بوده‌ایم.
وی گفت: این عزیزان برای مردم فکر و تلاش می‌کنند و همواره در کنار مردم بویژه آنان که درد محرومیت را بیشتر احساس می‌کنند، حضور دارند همین امر، رمز بزرگ موفقیت ارگان‌هایی همچون سپاه است.
امام جمعه اهل سنت زاهدان در پایان اظهار کرد: ملل دیگر با دیدن نیروهای مسلح ما تعجب خواهند کرد؛ چراکه آنان کمتر با نیروهای مسلح خود ارتباط دارند و چه بسا با دیدن آنان به وحشت می‌افتند اما مردم ما در مواجهه با پاسداران احساس آرامش و محبت می‌کنند و آنان را هم‌درد خود می‌بینند.

captcha