دولت هیچ اظهار نظری درباره نامزدهای انتخاباتی ندارد
کد خبر: 3444823
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۷
زمانی قمی:

دولت هیچ اظهار نظری درباره نامزدهای انتخاباتی ندارد

گروه سیاسی: استاندار مرکزی با اشاره به نزدیک بودن انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی گفت: دولت مجری انتخابات است و هیچ نظری روی هیچ‌یک از کاندیدا ندارد البته هیچ‌کسی در این میان نباید از انتخاب مردم نگران باشد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از استان مرکزی، محمود زمانی قمی، استاندار مرکزی امروز،17 آبان‌ماه در جلسه شورای اداری استان با اشاره به مسأله برجام تأکید کرد: دولت باید برای دست‌یابی به نتایج برجام و رفع تحریم‌ها روی فصل مشترک‌ها که همه به آن اعتقاد دارند کار کند و برای عمران و آبادانی هرچه بیشترایران اسلامی تلاش کند.

وی ادامه داد: دولت تدبیر و امید پس از گذشت ماه‌ها و بیش از یکسال مذاکرات فشرده تیم مذاکره کننده با عنایت رهنمود‌های رهبرمعظم انقلاب و با استفاده از مجموعه کارآمد توانست گفتمان جمهوری اسلامی را به اثبات برساند .

استاندار مرکزی افزود: مجموعه دولت با تدبیری متفاوت و تلاش خستگی ناپذیر با مواضع خیلی روشن وارد عمل شد و به نتیجه بسیار واقعی و قطعی در کشور دست پیدا کرد و توانست مسأله اشتغال و تولید را در حوزه اقتصاد رونق دهد و باید دانست برجام نتیجه پیگیری و همکاری سه قوه مجریه، مقننه و قضائیه کشور است و اکنون در راه اجرایی شدن قراردارد.

زمانی قمی بیان کرد: توجه مردم و همه مسئولین دستگاه‌های اجرایی به پیروی از مذاکرات رهبری است و فاصله گرفتن از آنچه رهبری تأکید کرده نادرست و خطرناک است، آثار برجام منجر به شکسته شدن تحریم‌های ظالمانه در همه بخش‌های کشور است و امیدواریم بتوانیم با برخورداری از این فرصت بر مشکلات پیروز شویم .

این مقام مسئول با اشاره به نزدیک بودن انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی گفت: دولت مجری انتخابات است و هیچ نظری روی هیچ یک از کاندیداها ندارد و در اجرای قوانین کشور نظارت می‌کند و هیچ کسی در این میان نباید از انتخاب مردم نگران باشد .

وی تصریح کرد: انتخابات یک مسیر منطقی است که هرکس باید به نتیجه آن راضی باشد و توجه انقلاب ما به رأی مردم در این زمینه خالی از لطف نیست لذا از تمامی دستگاه‌های اجرایی و نظارتی انتظار می‌رود جهت برگزاری انتخابات پیش‌رو همکاری لازم را بعمل آورند و در وظایف خود از امنیت نشست‌های قانونی دفاع کنند و در این راه احترام به قوانین وظیفه همه اقشار است.

استانداری مرکزی با بیان اینکه باید برای برگزاری اربعین حسینی بیش از گذشته تلاش شود، بیان کرد: ستاد اربعین امام حسین(ع) مدت طولانی است که در کشور شکل گرفته و در استان‌ها با مسئولیت استاندار فعالیت انجام می‌پذیرد، پیرو همین موضوع مقرر شده ‌است فردا عصر یک جلسه سراسری در کشور با حضور تمامی استانداران جهت بزرگداشت اربعین حسینی انجام پذیرد.

وی عنوان کرد: در سال گذشته حضور میلیونی زائران اربعین حسینی حاکی از اجتماع بزرگ جهانی بود و پیام‌های بسیاری به همراه داشت، در کنار این جریان آتش فتنه‌گران، سلفی‌ها و کسانی که جنگ‌های نیابتی را به راه انداختند هم آشکار بود به طوری که  امنیت را تهدید می‌کرد ولی با خواست خداوند این مانور عظیم  به سلامت پایان پذیرفت.

زمانی قمی در پایان بیان کرد: با توجه به نزدیک بودن اربعین حسینی و عبور بسیاری از زائران از استان مرکزی شایسته است که امکانات مناسبی در اختیار آن‌ها قرار گیرد و خدمت رسانی به این عزیزان به نحو احسن انجام شود، استان مرکزی به عنوان زادگاه امام خمینی(ره) یکی از نقاط مرزی قابل عبور برای زائرین اربعین به شمار می‌رود.

captcha