بازدید نماینده آیت‌الله‌العظمی سیستانی از مرکز اسلامی هامبورگ + عکس
کد خبر: 3443602
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۸

بازدید نماینده آیت‌الله‌العظمی سیستانی از مرکز اسلامی هامبورگ + عکس

شعب خارجی: حجت‌الاسلام شهرستانی، نماینده آیت‌الله‌العظمی سیستانی در قم با حضور در مرکز اسلامی هامبورگ با آیت‌الله رمضانی دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شعبه اروپا، حجت‌الاسلام والمسلمین شهرستانی، نماینده آیت‌الله‌العظمی سیستانی در روزهای 10 و 11 آبان‌ماه ضمن حضور در مرکز اسلامی هامبورگ و دیدار با آیت‌الله رمضانی امام و مدیر مرکز اسلامی هامبورگ از نزدیک با فعالیت‌های مسجد امام علی(ع) هامبورگ آشنا شدند.

وی ضمن بازدید از بخش­‌های مختلف مرکز اسلامی و مسجد امام علی(ع)، با مسئولان برخی از بخش­‌ها در رابطه با فعالیت­‌های سالانه مرکز، برنامه­‌های مذهبی، چاپ کتب، نشریات اسلامی و نیز برنامه‌های دیالوگ با سایر ادیان و مذاهب گفت‌وگو کرد.

دیدار و گفت‌و‌گو با طلاب و اساتید حوزه علمیه هامبورگ

حجت‌الاسلام والمسلمین شهرستانی، عصر روز یکشنبه، 10 آبان‌ماه با طلاب و اساتید حوزه علمیه هامبورگ دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این جلسه حجت‌الاسلام والمسلمین ترابی، مسئول آکادمی اسلامی آلمان و حوزه علمیه هامبورگ توضیحاتی را در رابطه با سیر فعالیت‌های حوزه از بدو افتتاح و نیز برنامه‌های آن در سال تحصیلی جدید ارائه کرد.

نماینده آیت‌الله‌العظمی سیستانی همچنین بعد از نماز مغرب و عشا با جمعی از شیعیان مقیم هامبورگ از ملیت­‌های مختلف دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

حضور در جلسه هیئت مدیره اتحادیه اروپایی علما و تئولوگ‌های شیعه

حجت‌الاسلام والمسلمین شهرستانی صبح روز دوشنبه، 11 آبان‌ماه نیز با حضور در جلسه هیئت مدیره اتحادیه اروپایی علما و تئولوگ­‌های شیعه، ضمن ابراز خرسندی از فعالیت‌های این اتحادیه، از آن به‌عنوان یک ظرفیت بسیار مناسب برای حل مشکلات شیعیان اروپا و نیز تجمع و تبادل نظر روحانیون شیعه مقیم اروپا یاد کرد.

captcha