برخی شهدا رفتند که گمنام بمانند
کد خبر: 3385094
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۴

برخی شهدا رفتند که گمنام بمانند

گروه اجتماعی: فرمانده قرارگاه فرهنگی خاتم‌الاوصیا(ص) گفت: برخی شهدا رفتند که گمنام بمانند و شهوت شهادت را در وجود خود بخشکانند؛ اما در ابرکامپیوتر خداوند، چیزی کم‌نمی‌شود و این چنین شهدای گمنام را تشییع می‌کنند.

 به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، حسین یکتا، فرمانده قرارگاه فرهنگی خاتم‌الاوصیا(ص) در همایش کنگره شهدا و دانشجویان، اساتید، مداحان، رؤسای هیئت‌های مذهبی و ورزشکاران که به مناسبت ششمین روز کنگره سرداران و 2436شهید استان برگزار شد، اظهار کرد: حضور در مجالس گرامیداشت شهدا، نه رزق است و نه قسمت؛ بلکه دعوت است. بدون دعوت نیست. کارت دعوت شهدا به دل است.

راوی دفاع مقدس با روایتی از حضور دانشجویان در اردوهای راهیان نور، تصریح کرد: حضور در اردوهای راهیان نور نیز با دعوت شهداست، حضور در جلسه کنگره شهدای استان نیز حکمتی دارد که باید به حکمت آن توجه کرد.

یکتا به نقل از امام خمینی(ره) که فرموده «سال‌ها باید بگذرد تا جایگاه شهدا مشخص شود»، تأسی کرد و افزود: داستان کربلا و شهادت امام حسین(ع) بعد از هزار و اندی سال تازه دارد رخ نشان می دهد.

فرمانده قرارگاه فرهنگی خاتم‌الاوصیا(ص) به حضور دختر نیویورکی الاصل از منطقه شلمچه اشاره کرد و گفت: وی خواستار بردن مقداری از خاک منطقه بود تا در غروب های دلگیر نیویورک برای دلتنگی هایش با‌ آن خاک درد و دل کند.

وی تأکید کرد: برخی شهدا رفتند که گمنام بمانند و شهوت شهادت را در وجود خود بخشکانند؛ اما در ابر کامپیوتر خداوند، چیزی کم نمی شود و این چنین شهدای گمنام را تشییع می کنند.

یکتا تصریح کرد: امروز حاکمیت شهدا بر دلها شروع شده است. شهدا خاطرخواه ما بودند که قبل از تولد نسل‌های جوان امروز برایشان کشته شدند. شهدا لباس تقوا پوشیدند و مهدی حضرت زهرا(س) به آنها نگاه کرده است.

وی به بیانات مقام معظم رهبری که فرموده‌اند؛ در شرایط مباهله‌ایم، اشاره کرد و گفت: شرایط مباهله یعنی همه جبهه حق در برابر همه جبهه باطل قرار دارد.

وی تبعیت بی چون و چرا از فرامین امام و ولی امر را یادآور شد و افزود: شهدای ما کافه دنیا را برهم زدند به طوری که امروز دیگر نامی از اسرائیل از نیل تا فرات نیست و طبق فرمایش مقام معظم رهبری، تا 25سال دیگر اسرائیلی نیز وجود نخواهد داشت.

فرمانده قرارگاه فرهنگی خاتم‌الاوصیا(ص) با بیان اینکه کار آمریکا و اسرائیل تمام است،‌ اظهار کرد: هر چه به ظهور نزدیک می شویم، هوا ابری تر می شود و ریزش‌ها بیشتر می‌شود. بی‌خبر می‌خرند، بی هوا می برند. حسین همدانی نیز از جمله این‌ها بود.

یکتا با بیان اینکه دنیا بین ظهور و سقوط گیر کرده است، گفت:‌ نبرد عزم‌ها و اراده‌ها شروع شده است. اینکه آقا می‌فرمایند دلبسته یاران خراسانی خویشم، به خاطر این است که خبری در راه است. شامات و عراق شلوغ شده و ان‌شاءالله به ظهور محبوب حقیقی نیز نزدیک شده ایم. فتوحات و نصرت های عجیب و غریبی در راه است.

وی در ادامه به فرارسیدن محرم و ایام سوگواری سید و سالار شهیدان نیز اشاره کرد و گفت: دو سه سالی است که امام حسین(ع) خودش بساط روضه راه انداخته و از بچه هیئتی ها می خواهد که در روضه شرکت کنند.

یکتا اربعین را روضه خود امام حسین(ع) دانست و افزود: اربعین، صراط‌المستقیم نجف تا کربلا است و اربعین به ظهور امام زمان(عج) کمک می‌کند.

فرمانده قرارگاه فرهنگی خاتم‌الاوصیا(ص) تأکید کرد: شهدای غواص، حق مطلب را ادا کردند و راه کربلا را باز کردند و من وشما باید به وعده عمل کنیم و راه ظهور را باز کنیم.

captcha