آیین تجلیل از مادران موفق مسجدی در کانون بعثت سنندج برگزار شد
کد خبر: 3384515
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹

آیین تجلیل از مادران موفق مسجدی در کانون بعثت سنندج برگزار شد

گروه اجتماعی: آیین تجلیل از مادران موفق مسجدی با تقدیر از ۱۰ مادر موفق همزمان با ۱۹ مهر با حضور اعضای کانون‌های قرهنگی و هنری مساجد کردستان در کانون بعثت سنندج برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، کامل گلباغی، مسئول دبیرخانه هیئت نظارت بر کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد کردستان یکشنبه، 19 مهرماه در این آیین با حضور فرماندار، رئیس شورای شهر سنندج و معاون فرهنگی ستاد عالی کانون های مساجد و جمعی از مسئولان برگزار شد، با گرامیداشت سالروز بیانات مقام معظم رهبری در خصوص کانون‌های مساجد اظهار کرد: مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بر توجه به کارکردهای کانون های مساجد تأکید کرد.
وی افزود: فرمایشات رهبری بارقه‌های امید را در دل اعضای کانون‌های مساجد بیش از پیش ایجاد کرد و لازم است کانون‌های مساجد در راستای رسالتی که بر دوش دارند، تلاش کنند.
گلباغی با اشاره به برگزاری همایش تجلیل از مادران موفق مسجدی بیان کرد: طرح مادران موفق مسجدی از طرح‌های پذیرفته شده استان در ستاد عالی کانون‌های مساجد است که در کانون تخصصی شعر و ادبیات بعثت سنندج با حضور خواهران عضو کانون‌های مساجد استان برگزار شد.
گلباغی افزود: این طرح در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری‌(مدظله العالی) مبنی بر تربیت صحیح فرزندان در جامعه اسلامی اجرا و از مادران موفق مسجدی تجلیل می‌کند.
مسئول دبیرخانه هیئت نظارت بر کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد کردستان با بیان اینکه موفقیت فرزندان نشان از تربیت صحیح مادران دارد، یادآور شد: در تعریف مادران همان که بهشت زیر پایشان است، کفایت می‌کند.
یادآور می‌شود؛ در ادامه این مراسم از 10 نفر از مادرانی که فرزندان موفق و مسجدی تربیت کرده بوند، تجلیل شد.

captcha