جذب و هدایت جوانان به مسجد مهم‌ترین رسالت روحانیون است
کد خبر: 3382952
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۹
تقویان:

جذب و هدایت جوانان به مسجد مهم‌ترین رسالت روحانیون است

گروه اجتماعی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دورود گفت: روحانیون مساجد محور کارهای فرهنگی هستند و باید تمام تلاش خود را در جهت بکارگیری ابزارهای نوین و باب طبع جوانان در جهت ایجاد انگیزه آن‌ها و روی آوردن به مسائل دینی انجام دهند.

حجت‌الاسلام محمدرضا تقویان، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دورود، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، گفت: وظیفه اصلی روحانی تبلیغ و ترویج دین مبین اسلام است که هدف همه انبیای الهی و ائمه معصومین(ع) بوده است.
وی با اشاره به این‌که جذب و هدایت جوانان به مسجد مهم‌ترین رسالت روحانیون است، افزود: روحانیون مساجد محور کارهای فرهنگی هستند و باید تمام تلاش خود را در جهت بکارگیری ابزارهای نوین و باب طبع جوانان در جهت ایجاد انگیزه آن‌ها و روی آوردن به مسائل دینی انجام دهند.
تقویان تصریح کرد: روحانیون هجرت و مستقر در روستاها به منظور تبلیغ و ترویج دین اسلام و آشنائی مردم با احکام و معارف دین رنج و سختی را متحمل می‌شوند و مردم باید قدر روحانی و مبلغ دینی را بدانند و در این امر مهم به آنان کمک کنند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دورود تصریح کرد: روحانیونی که در روستاهای مختلف مشغول فعالیت فرهنگی و دینی هستند در عرصه تبلیغ دین الهی و برنامه‌ریزی صحیح جهت پُربار کردن هر چه بیشتر برنامه‌های تبلیغی تلاش کنند.

captcha