لزوم تبیین گفتمان سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی و اقتصاد مقاومتی در بین دانش‌آموزان
کد خبر: 3379283
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰
حسینی تاکید کرد:

لزوم تبیین گفتمان سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی و اقتصاد مقاومتی در بین دانش‌آموزان

گروه اندیشه: رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان بر لزوم ترویج و تبیین گفتمان سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی و اقتصاد مقاومتی در بین دانش‌آموزان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، در همایش سالانه کمیته‌های هماهنگی و پشتیبانی و قرارگاه راهیان نور بسیج دانش‌آموزی لرستان که امروز، 12 مهر در خرم‌آباد برگزار شد، سید زین‌العابدین حسینی، رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با تسلیت به‌مناسبت فاجعه منا، گفت: همایش سالانه دانش‌آموزی و قرارگاه راهیان نور که از سال 90 به بعد کلید خورده یکی از برنامه‌های بسیج دانش‌آموزی است.
وی افزود: بسیج دانش‌آموزی وظیفه دارد با همکاری و پشتیبانی آموزش و پرورش در سراسر مدارس کشور و استان در قالب بسیج دانش‌آموزی بخشی از نیروهای بسیجی را در راستای تحقق بسیج 20 میلیونی در کشور تامین سازد.

حسینی اضافه کرد: اگر بر روی بسیج دانش‌آموزی خوب سرمایه‌گذاری شود ما افزایش رتبه‌های علمی و تقویت بنیه علمی را داریم و کاهش بزهکاری در جامعه را در پی‌دارد.
رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با تاکید بر ترویج و تبیین گفتمان سبک زندگی اسلامی ایرانی و اقتصاد مقاومتی در بین دانش‌آموزان، هدف از برگزاری این همایش را ارتقاء هماهنگی‌ها و پشتیبانی‌های لازم برای پیشبرد برنامه‌های فرهنگی در قالب اردوهای راهیان نور اعلام کرد و گفت: تبیین سیاست‌ها و خط مشی‌های کلی و تشریح و توجیه برنامه‌ها از دیگر اهداف برگزاری همایش سالانه قرارگاه راهیان نور بسیج دانش‌آموزی استان است.

captcha