اجازه دفن پیکر محسن در عربستان را نمی‌دهیم/ مادرم چشم به راه فرزندش است
کد خبر: 3377025
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۶
مصطفی حاجی‌حسنی‌کارگر عنوان کرد:

اجازه دفن پیکر محسن در عربستان را نمی‌دهیم/ مادرم چشم به راه فرزندش است

گروه اجتماعی: مصطفی حاجی‌حسنی‌کارگر با بیان اینکه خانواده تمام تلاش خود را می‌کنند تا پیکر محسن به وطن بازگردد، گفت: مادرم چشم به راه پیکر فرزندش است و همه همت و تلاش خودمان را برای تحقق این امر انجام می دهیم.

مصطفی حاجی‌حسنی‌کارگر، برادر نخبه قرآنی کشورمان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، با بیان اینکه نمی‌خواهیم پیکر برادرم در عربستان سعودی دفن شود، ادامه داد: حتی اگر دولت عربستان سعودی از پس دادن پیکر آقا محسن خودداری کند، من و برادر بزرگترم سلاح برداشته و برای بازپس گیری پیکر برادر مرحومم به آنجا می‌رویم.

وی با اشاره به اینکه تمام تلاش خود را می‌کنمی تا پیکر برادر مرحومم به وطن بازگردد، گفت: مادرم چشم به راه پیکر فرزندش است و همه همت و تلاش خودمان را برای تحقق این امر انجام می‌دهیم.

یادآور می‌شود، دوم مهرماه همزمان با روز عید قربان در اثر سوء مدیریت مسئولان عربستانی و ازدحام حجاج در سرزمین منا بیش از چهار هزار نفر از زائران خانه خدا کشته و زخمی شدند، بر اساس آمار رسمی کشته شدگان ایرانی فاجعه منا به 464 نفر رسیده است.

محسن حاجی‌حسنی‌کارگر، نفر اول مسابقات بین المللی قرآن مالزی نیز یکی از مفقودان کاروان اعزامی قاریان به حج تمتع امسال بود که پس از حادثه منا از وی خبری نبود و جزو مفقودین اعلام شده بود اما دو روز بعد مصطفی حاجی‌حسنی‌کارگر، استاد برجسته قرآن و برادر محسن حاجی‌حسنی‌کارگر در گفت‌وگو با ایکنا از جان‌باختن برادرش در حادثه منا خبرداد.

captcha