جامعه قرآنی عراق شهادت نخبگان قرآنی ایران را تسلیت گفت
کد خبر: 3374366
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۲

جامعه قرآنی عراق شهادت نخبگان قرآنی ایران را تسلیت گفت

گروه بین‌الملل: مدیر مؤسسه قرآن «العراقیه»، به‌همراه هئیتی از بعثه حج عراق با حضور در بعثه حجاج ایران در مکه مکرمه، شهادت قاری و مبتهل ایرانی در حادثه منا را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ق)، «شیخ رافع العامری»، مدیر مؤسسه قرآن «العراقیه» در بغداد، به‌همراه هئیتی از بعثه حج عراق در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین «سید علی قاضی عسکر»، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی، شهادت قاری و مبتهل ایرانی در حادثه منا را تسلیت گفتند.
رافع العامری که از قاریان برجسته عراق و جهان اسلام است، ضمن ابراز همدردی جامعه قرآنی عراق با جامعه قرآنی ایران و حزن و اندوه قرآنیان عراق نسبت به این فاجعه دردناک، درگذشت «محسن حاجی حسنی کارگر»، قاری بین‌المللی کشورمان و «امین باوی»، ابتهال‌خوان و عضو گروه تواشیح باقر‌العلوم خوزستان را تسلیت گفت.
همچنین، رافع العامری که شماری از معاونان حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی قاضی عسکر و جمعی از مسئولان بعثه حج ایران به استقبال وی رفتند، حزن و اندوه جامعه قرآنی عراق نسبت به شهادت قاری و مبتهل جمهوری اسلامی ایران اعلام و تأکید کرد: جهان اسلام دوتن از قاریان و مبتهلان برجسته را از دست داد.
وی در پایان از خداوند متعال خواست که این نخبگان قرآنی با نبی مکرم اسلام و اهل بیت(ع) محشور شوند و قرآن شفیع آن‌ها باشد و برای بازماندگان و دوستداران آن‌ها صبر و آرامش مسئلت کرد.

captcha