بررسی جایگاه علمی امام محمد باقر(ع) و تأثیر آن در جامعه در حرم رضوی
کد خبر: 3365542
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۴
هفته جاری صورت می‌گیرد؛

بررسی جایگاه علمی امام محمد باقر(ع) و تأثیر آن در جامعه در حرم رضوی

گروه اجتماعی: برنامه «پرسمان دینی» هفته جاری با موضوع بررسی جایگاه علمی امام محمد باقر(ع) و تاثیر آن در جامعه، میزبان زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، برنامه «پرسمان دینی»  هفته جاری با موضوع بررسی جایگاه علمی امام محمد باقر(ع) و تاثیر آن در جامعه، میزبان زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی خواهد بود.

این گزارش حاکی از آن است که حجج اسلام‌ و المسلمین مهدوی‌نیا، جلائیان، عابدی، سعدی، کشاورز و نصیری سخنرانان جلسات «پرسمان دینی»، 28 شهریورماه تا دوم مهرماه هستند.

همچنین «طب المعصومین(ع)»، «اخلاق خانوادگی در سیره نبوی با رویکرد آیات و روایات»، «انقلاب اسلامی بیداری اسلامی و استکبارستیزی»، «تأثیر دعا در زندگی» و «رضایت به امتحانات الهی» از دیگر موضوعات این جلسات به شمار می‌رود.

سلسله جلسات پرسمان دینی از سوی اداره پاسخگویی آستان قدس رضوی، همه روزه به جز جمعه‌ها پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در صحن جمهوری اسلامی حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

علاوه بر این از سوی این اداره، نشست‌هایی با عنوان حلقه‌های معرفت با حضور اساتید حوزه و دانشگاه همه روزه در رواق دارالحجه و مدرسه پریزاد و صحن‌های جمهوری اسلامی، انقلاب و جامع رضوی ویژه بانوان و آقایان برگزار می‌شود.

captcha