مسیر حرکت سازمان‌ها در حوزه نماز؛ برخی دچار حواشی هستند
کد خبر: 3362607
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۱
قندی عنوان کرد:

مسیر حرکت سازمان‌ها در حوزه نماز؛ برخی دچار حواشی هستند

گروه جامعه: رئیس ستاد اقامه نماز استان تهران عنوان کرد: مسیر حرکت برخی سازمان‌ها و نهادها در حوزه نماز صحیح است اما، برخی دیگر دچار حواشی هستند.

حجت‌الاسلام علیرضا قندی، رئیس ستاد اقامه نماز استان تهران در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با اشاره به تلاش این ستاد برای برقراری ارتباط با نهادها و سازمان‌های مختلف در خصوص نماز، گفت: برنامه ما این است که هرجایی که ویژگی‌ اقامه نماز دارد در آنجا حضور پیدا کنیم.

وی با اشاره به گردهمایی ائمه جماعات مترو تهران با مسئولان ستاد اقامه نماز و مترو تهران عنوان کرد: چنین گردهمایی‌هایی عموماً با همه سازمان‌ها و نهادهایی که در استان تهران فعال هستند، برگزار می‌شود البته در برخی از نهادها مثل مترو توجه به امر نماز و مسائل فرهنگی برجسته‌تر بوده و مسیر حرکت آنها حرکت صحیح‌تری است، اما برخی دیگر از سازمان‌ها در این امر دچار حواشی دارد.

مترو نماد نظم است؛ امام جماعت مترو هم باید نماد نظم باشد

رئیس ستاد اقامه نماز استان تهران با تأکید بر اینکه امام جماعت هر منطقه و محل مشخص باید ویژگی‌های خاصی نیز داشته باشد، اظهار کرد: به عنوان مثال روحانی مترو باید ویژگی‌های خاصی داشته باشند از جمله مردمی باشد، دقت به زمان داشته باشند چرا که مترو نماد نظم است و من وقتی امام جماعت نمازخانه مترو هستم باید نماد نظم باشم.

وی در خصوص سازمان‌هایی که قرار است ستاد اقامه نماز در آینده با آنها ارتباط برقرار کند، گفت: اداره برق شرکت آبفا و مخابرات از جمله این سازمان‌ها هستند.

حجت‌الاسلام قندی بالاترین اولویت برای ستاد اقامه نماز استان تهران را آموزش و پرورش دانست و گفت: آموزش و پرورش اولویت ماست و نگاه ما این است که اگر همه کارها را تعطیل و فقط در آموزش و پرورش فعالیت کنیم کار برحقی انجام دهیم.

وی تصریح کرد: برهمین اساس در سال جاری چهار هزار مدیر مدرسه در سطح کشور آموزش داده و برنامه‌های خوبی برای آموزش و پرورش در سال جاری در نظر گرفته شده است.

captcha