آغاز پذیرش متسابقین نوزدهمین جشنواره قرآن دانشگاه پیام نور در زنجان
کد خبر: 3361509
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۱

آغاز پذیرش متسابقین نوزدهمین جشنواره قرآن دانشگاه پیام نور در زنجان

گروه فعالیت‌های قرآنی:مسئول اجرایی نوزدهمین جشنواره قرآن و عترت کارکنان و اساتید دانشگاه پیام نور،گفت:پذیرش متسابقین نوزدهمین جشنواره قرآن وعترت دانشگاه پیام نور از صبح امروز،۲۱ شهریور در هتل سپهر (خواهران) و هتل پیام زنجان (برداران ) آغاز شده است .

اصغر حاج علی اکبری، مسئول اجرایی نوزدهمین جشنواره قرآن و عترت کارکنان و اساتید دانشگاه پیام نور در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از زنجان،اظهار کرد: نوزدهمین جشنواره قرآن و عترت کارکنان و اساتید دانشگاه پیام نور با حضور ۱۷۵ برگزیده قرآنی طی روزهای 21 تا 23 شهریورماه به میزبانی استان زنجان برگزار می‌شود که  در این مسابقات 65 بانو و 110 آقا از بین کارمندان و اساتید حضور دارند.
وی ادامه داد: پذیرش متسابقین از صبح امروز،21 شهریور در هتل سپهر (خواهران) و هتل پیام زنجان (برداران ) آغاز شده است که  تا کنون چهار استان مازندران با 10 نماینده،چهارمحال بختیاری،سیستان و بلوچستان با 8 نماینده و اصفهان با 10 نماینده در محل‌های پیش‌بینی شده اسکان داده شده‌اند. و در بدو ورود بسته فرهنگی شامل تقویم اجرایی،کروکی محل اسکان و استان،برنامه روزانه و ID کارت تحویل گروه‌های حاضر شده است.
مسئول اجرایی نوزدهمین جشنواره قرآن و عترت کارکنان و اساتید دانشگاه پیام نور خاطرنشان کرد: مراسم قرعه‌کشی، نوزدهمین جشنواره قرآن و عترت کارکنان و اساتید دانشگاه پیام نور،امشب ساعت 20 و 30 دقیقه در هتل سپهر زنجان (خواهران) برای تعیین نوبت تلاوت انجام شده و در ساعت 21 نیز این مراسم برای برادران در هتل پیام زنجان تکرار خواهد شد.
به گزارش ایکنا،آیین افتتاحییه نوزدهمین جشنواره قرآن و عترت کارکنان و اساتید دانشگاه پیام نور،صبح فردا،ساعت 8و 30 دقیقه  با حضور مسئولین عالی‌رتبه  استان و سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور و حجت‌الاسلام و المسلمین حشمتی معاونت  قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دارالقرآن‌الکریم زنجان برگزار می‌شود.

captcha