افتتاح شبکه زیارت و رادیو زائر در اولویت کارها قرار گیرد
کد خبر: 3358636
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۵
در مراسم معارفه مدیرکل صداوسیمای استان عنوان شد:

افتتاح شبکه زیارت و رادیو زائر در اولویت کارها قرار گیرد

گروه هنر: معاون امور مجلس و استان‌های صدا و سیماعنوان کرد: شبکه زیارت و رادیو زائر از جمله کارهایی است که مقدمات آن فراهم شده است و ان‌شاءلله به با پیگیری‌ها مدیرکل جدید صداوسیمای خراسان رضوی افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام سیدرمضان موسوی‌مقدم، معاون امور مجلس و استان‌های صدا و سیما، صبح امروز، 15 شهریورماه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل جدید صدا و سیمای خراسان رضوی در سالن صبای مشهد برگزار شد، عنوان کرد: در صدای و سیمای خراسان رضوی گام‌های خوبی برداشته شده است که این اقدامات مقدمه‌ای برای گام‌های بلندتر به منظور تحقق رسانه در حد و تراز جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه رسانه‌داری در کشور ما با مدل و اقتضاتی که دارد کار سختی است، ادامه داد: در حوزه رسانه گام‌های خوبی برداشته شده است اما با توجه به سرعت تکنولوژی باز هم شاهد یک عقب ماندگی در رسانه هستیم.

حجت‌الاسلام موسوی‌مقدم، به اشاره حضور حجت الاسلام علی نهاوندی در بنیاد پژوهش‌های اسلامی صداو سیمای قم اظهار کرد: بحث‌های علمی و زیربنایی و پایدار رسانه‌ای که در این مرکز انجام می‌شود در رسانه گسترده شده و با توجه به شرایطی که داریم این مرکز کمکی باشد در جهت رشد در تمام شئونات رسانه ملی باشد.

وی ادامه داد: بخش عمده‌ای از موفقیت صداوسیما خراسان رضوی مدیون همدلی و همزبانی صمیمی بین مسئولان و همکاران داخلی صداوسیما بوده که این موضوع باعث رشد صداوسیمای خراسان رضوی در پنج سال شده است.

معاون امور مجلس و استان‌های صدا و سیما با اشاره به انتصاب محسن نصرپور به عنوان مدیرکل جدید صداوسیمای خراسان رضوی، بیان کرد: ایشان با تجربیات بالا و تعهدی که دارند برای این مسئولیت انتخاب شدند و این بهترین گزینه برای صداو سیمای خراسان رضوی است.

وی با بیان اینکه در زمان مدیریت حجت‌الاسلام نهاوندی کارهای بسیاری نیمه تمام مانده که نیاز است هر چه زودتر به سرانجام برسد، گفت: شبکه زیارت و رادیو زائر از جمله کارهایی است که مقدمات آن فراهم شده است و انشالله به با پیگیری‌ها مدیرکل جدید افتتاح خواهد شد.

حجت‌الاسلام موسوی‌مقدم با بیان اینکه در دوره قبل استاندار خراسان رضوی کمک خوبی برای افتتاح شبکه ملی کرده است، عنوان کرد: امیدواریم در این دوره نیز شاهد چنین کمک‌هایی باشیم.

وی با بیان اینکه شبکه استانی خراسان رضوی باید الگو و سرمشق نه تنها شبکه‌های استانی بلکه شبکه ملی باشد، عنوان کرد: ما شبکه خراسان را یک شبکه استانی نمی‌دانیم بلکه یک شبکه بین‌المللی است که باید زیرساخت‌های آن فراهم شود و جایگاه واقعی خودش را پیدا کند.

captcha