اعلام برنامه‌های تابستانه مؤسسه لیلةالقدر نور تهران
کد خبر: 3345887
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۰

اعلام برنامه‌های تابستانه مؤسسه لیلةالقدر نور تهران

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: برنامه‌های ترم تابستانه مؤسسه لیلةالقدر نور تهران اعلام و معرفی شد.

فاطمه عبدالرحیم، مدیر مؤسسه لیلةالقدر نور تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن ایکنا(قرآن)، با اعلام این خبر گفت: طی تابستان امسال در مؤسسه دوره‌های مختلف روخوانی، روان‌خوانی، حفظ، تفسیر و مفاهیم قرآن ویژه نوجوانان، جوانان و بزرگسالان شنبه و سه‌شنبه‌ها در تمامی سطوح مقدماتی، پیشرفته و تخصصی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در این مؤسسه دوره‌ه‌هایی نیز ویژه نونهالان در حال برپایی است، عنوان کرد: همچنین چهارشنبه‌ها دوره‌ها ویژه نونهالان شامل آشنایی با الفبای قرآنی، روخوانی و بیان حدیث‌های کاربردی و آموزش شعر و قصه‌های قرآنی و آموزش واحدکارهای مختلف چون راهنمایی و رانندگی، بهداشت و ... تشکیل می‌شود.

عبدالرحیم تصریح کرد: دوره حفظ جزء 30 و حفظ سوره مبارکه یاسین به همراه ترجمه و مفاهیم آن برای دانش‌آموزان در حال برگزاری است.

وی بیان کرد: علاقه‌مندان برای اطلاع از سایر دوره‌های مؤسسه لیلةالقدر نور می‌توانند همه روزه در ساعات اداری با شماره 88437264 تماس بگیرند و یا جهت ثبت نام به‌صورت حضوری به نشانی مؤسسه واقع در نرسید به گلبرگ، 16 متری اول، سرای مجیدیه، جنب شهر کتاب، پلاک 25 مراجعه کنند.

captcha