رئیس‌جمهور شهریورماه به همدان سفر می‌کند
کد خبر: 3345286
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۳

رئیس‌جمهور شهریورماه به همدان سفر می‌کند

گروه سیاسی: معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان از سفر یک روزه حجت‌الاسلام حسن روحانی، رئیس‌جمهور در روز سه‌شنبه، سوم شهریورماه سال جاری به این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از همدان، محمدابراهیم الهی‌تبار، معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان دوشنبه، 26 مردادماه در نشست شورای اداری شهرستان همدان گفت: حجت‌الاسلام حسن روحانی، رئیس‌جمهور در روز سه‌شنبه، سوم شهریورماه سال جاری به همدان سفر می‌کند.

وی افزود: سفر رئیس‌جمهور به استان همدان یک‌روزه بوده که طی آن دستاوردهای بزرگی را برای همدان به همراه خواهد داشت، با توجه به فرصت بسیار کوتاه آن باید از این سفر به بهترین شکل بهره‌مند شویم.

وی با بیان اینکه در این روز سیمای همدلی و آوای هم‌زبانی را استان همدان سرخواهد داد، عنوان کرد: مردم همدان میزبانان خوبی هستند و باید برنامه‌ریزی‌ها به شکلی باشد که این استقبال درخور شان مردم همدان باشد.

حضور پررنگ مردم در مراسم استقبال از رئیس‌جمهور

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان اظهار کرد: مردم همان‌گونه که در انتخابات 24 خرداد 92 حماسه آفریدند در مراسم استقبال از رئیس‌جمهور حضوری پررنگی داشته باشند.

الهی‌تبار بیان کرد: در دوران قبل از انتخابات سال 92 در مورد مذاکرات هسته‌ای مباحثی مطرح شد که بتوانند تیم مذاکره کننده اقدامات لازم را انجام دهند اما خوشبختانه این مذاکره توسط دولت قدر و توانمند تدبیر و امید انجام و به نتیجه مطلوب رسید و این امر از پس کمتر افرادی بر خواهد آمد.

علی تعالی، فرماندار شهرستان همدان نیز گفت: یکی از دستاوردهای ما در سفر ریاست جمهوری به همدان باید وفاق و هم‌بستگی باشد و این شورا با هدف برنامه‌ریزی برای استقبال عمومی از رئیس‌جمهور بوده و انتظار می‌رود، تمامی مردم با هر گونه تفکر در این روز باشکوه حضور یابند تا بتوانیم به وفاق و هم‌بستگی لازم دست یابیم.

سفر رئیس‌جمهور هم‌زمان با گرامیداشت روز همدان است

وی ادامه داد: دولت تدبیر و امید زمانی به همدان سفرمی‌کند که هم‌زمان با آن گرامیداشت روز همدان و  روز پزشک را خواهیم داشت و باید از این فرصت به بهترین شکل استفاده کنیم.

تعالی با بیان اینکه تفکر، مهمان نوازی و مذهبی بودن همدانی‌ها ایجاب می‌کند که در روز استقبال از رئیس جمهور پررنگ حضور یابند، ادامه داد: هر فردی موظف به استقبال از حضور رئیس‌جمهور و هیئت دولت است چراکه این دولت خدمت‌های بسیاری به مردم کشور کرده است که آثار آن تا بعدها باقی خواهد ماند.

فرماندار همدان بیان کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم توسط کارشناسان برای تدارک این سفر از ماه‌های گذشته آغاز شده و این سفر تنها در صورتی دارای دستاورد خواهد بود که همت همگانی مردم در این مورد دخیل باشد.

captcha