برگزاری روز ایران در نمایشگاه کتاب مسکو
کد خبر: 3344850
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۲
شهرام‌نیا خبر داد:

برگزاری روز ایران در نمایشگاه کتاب مسکو

گروه ادب: مدیر عامل مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران از برگزاری روز ایران در بیست و هشتمین دوره نمایشگاه کتاب مسکو خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، امیرمسعود شهرام‌نیا، مدیرعامل مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران از برگزاری روز ایران در بیست و هشتمین دوره نمایشگاه کتاب مسکو خبر داد و گفت: برنامه روز ایران 14 شهریورماه در محل غرفه ایران در نمایشگاه کتاب مسکو برگزار می‌شود.

وی افزود: اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی از قبیل شعرخوانی، اجرای مو سیقی زنده ایرانی، سخنرانی‌های کوتاه نویسندگان مطرح کشور، نمایش فیلم و تقدیر از ایرانشناسان روسی در دستور کار قرار گرفته است.

شهرام‌نیا گفت: در این برنامه مهدی سنایی، سفیر ایران در روسیه نیز سخنرانی می‌کند و از مهمانان حاضر به سبک ایرانی پذیرایی به عمل خواهد آمد.

گفتنی است، مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران به نمایندگی از نشر جمهوری اسلامی ایران به عنوان مهمان ویژه در بیست و هشتمین دوره نمایشگاه کتاب مسکو حضور دارد.

بیست و هشتمین دوره نمایشگاه کتاب مسکو از تاریخ 11 تا 15 شهریور‌ماه در پارک «ودن خواه» برگزار می‌شود و ایران مهمان ویژه این دوره از نمایشگاه است.

captcha