برداشتن تحریم‌ها نباید خللی در فعالیت‌های جهاد دانشگاهی ایجاد کند
کد خبر: 3340640
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۱
طلایی:

برداشتن تحریم‌ها نباید خللی در فعالیت‌های جهاد دانشگاهی ایجاد کند

گروه جامعه: طلایی با بیان اینکه برداشتن تحریم‌ها نباید خللی در فعالیت‌های جهاد دانشگاهی ایجاد کند، گفت: برداشتن تحریم‌ها نباید موجب توقف یا رکود در فعالیت‌های علمی، پژوهشی، فرهنگی و جهادی شود.

مرتضی طلایی، نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌ امللی قرآن(ایکنا)، فعالیت‌های جهاد دانشگاهی را در حوزه‌های علمی و فرهنگی موفق دانست و افزود:  جهاد دانشگاهی یکی از نهاد‌های پیشرو در حوزه‌ها و مجامع علمی کشور است که کارنامه قابل قبول و موفقی دارد.

برداشتن تحریم‌ها خللی در فعالیت‌های جهاد ایجاد نکند

وی با بیان اینکه برداشتن تحریم‌ها نباید خللی در فعالیت‌های جهاد دانشگاهی ایجاد کند، گفت: علی‌رغم برداشتن تحریم‌ها جهاد دانشگاهی باید نسبت به گذشته جدی‌تر، فعال‌تر و پویا‌تر از فرصت‌ها استفاده کند و برداشتن تحریم‌ها نباید موجب توقف یا رکود در فعالیت‌ها علمی، پژوهشی، فرهنگی و جهادی شود.

فرصت خوبی برای گسترش فعالیت‌های جهاد دانشگاهی

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه برداشتن تحریم‌ها می‌تواند فرصت خوبی برای گسترش فعالیت‌های جهاد دانشگاهی باشد، گفت: برداشتن تحریم‌ها باید فرصتی شود که رفع محدودیت‌ها و توسعه علمی کشور را به دنبال داشته تا با این فعالیت‌ها در توسعه علمی بتوانیم به اهداف انقلاب اسلامی دست پیدا کنیم.

captcha