مجتمع فرهنگی نور در سروآباد افتتاح می‌شود
کد خبر: 3335028
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۲

مجتمع فرهنگی نور در سروآباد افتتاح می‌شود

گروه اجتماعی: مجتمع فرهنگی نور سروآباد با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور فردا چهارم مردادماه جاری در این شهرستان افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، حجت‌الاسلام مسعود صفی‌یاری، مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان اظهار کرد: این مجتمع هفتمین مجتمع فرهنگی نور استان است که همزمان با سفر رئیس جمهوری به استان از محل مصوبات سفر رهبری به کردستان افتتاح می‌شود.
با اشاره به اینکه مجتمع یاد شده در یک‌هزار و 44 متر مربع و در دو طبقه احداث شده است، افزود: برای اجرای این مجتمع اعتباری حدود 14 میلیارد ریال هزینه شده است.
وی بیان کرد: مجتمع فرهنگی نور سروآباد دارای بخش‌های مختلفی از جمله بخش آموزش، کتابخانه، سالن اجتماعات و غیره است که با توجه به نیاز شهرستان سروآباد و کمبودهای فرهنگی این شهرستان احداث این مجتمع پیگیری و اجرا شد.
وی اعلام کرد: احداث این مجتمع با ظرفیت‌های فرهنگی و قرآنی دنبال شد و علیرغم وجود برخی از مشکلات و تنگناهایی که موجب به تأخیر افتادن احداث و بهره‌برداری پروژه شده بود، با همت و تلاش مضاعف و عنایت ویژه دفتر رهبری آماده بهره‌برداری شد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان بیان کرد: اخیرا نیز جذب نیروهای مورد نیاز این شهرستان انجام شد که با افتتاح مجتمع به انجام فعالیت می‌پردازند.
حجت‌الاسلام صفی‌یاری یادآور شد: پیش از این نیز شش مجتمع فرهنگی نور در شهرهای سنندج، کامیاران، قروه، بیجار، مریوان و سقز، چهار پروژه مدارس معارف اسلامی صدرا در قروه و بیجار و ده‌ها خانه عالم در شهرهای مختلف استان کردستان طی پنج سال اخیر افتتاح شده‌اند.
وی خاطرنشان کرد: در این مراسم علاوه بر مسئولان استانی و شهرستانی، حجت‌الاسلام مجید انصاری معاون پارلمانی رئیس جمهور، حجت‌الاسلام نوری‌زاده معاون امور مجلس و استان‌های و هوشیار معاون اداری پشتیبانی سازمان تبلیغات اسلامی کشور نیز حضور خواهند داشت.
گفتنی است؛ عملیات اجرایی مجتمع فرهنگی نور سروآباد از 21 بهمن ماه 91 آغاز و فردا یکشنبه چهارم مرداد ماه 94 همزمان با سفر رئیس محترم جمهوری به استان کردستان افتتاح می‌شود.

captcha