برگزاری جشن عید سعید فطر در حرم رضوی
کد خبر: 3328779
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵
حسینی خبر داد:

برگزاری جشن عید سعید فطر در حرم رضوی

گروه اجتماعی: معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی از برگزاری ویژه مراسم جشن عید سعید فطر در روزهای ۲۷ و ۲۸ تیرماه با سخنرانی کارشناسان و مدیحه‌سرایی مداحان اهل بیت(ع) در صحن جامع حرم رضوی خبر داد.

حجت‌الاسلام سید جلال حسینی، معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، با اشاره به برنامه‌های هفته جاری حرم مطهر رضوی ابراز کرد: برگزاری مراسم ویژه جشن عید سعید فطر در روزهای شنبه و یکشنبه، 27 و 28 تیرماه با سخنرانی آیت‌الله سید احمد خاتمی، امام جمعه موقت تهران همراه با مدیحه‌سرایی مداحان اهل بیت(ع) در صحن جامع رضوی ساعت 21 الی 23 از جمله برنامه‌های این هفته است.

وی با بیان اینکه از 27 تیرماه الی دوم مردادماه برنامه‌های متنوع فرهنگی و تبلیغی در رواق‌های و صحن‌های حرم امام رضا(ع) برگزار می شود، ادامه داد: سخنرانی حجت‌الاسلام حبیب‌الله فرحزاد، کارشناس مذهبی رسانه ملی نیز از شنبه، 27 تیرماه الی جمعه دوم مردادماه در ساعت 19:20، با موضوع حفظ دستاوردهای ماه مبارک رمضان در رواق بزرگ امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

وی افزود: علاوه بر این آیت‌الله سید احمد خاتمی، امام جمعه موقت تهران در ساعت 21 شنبه تا جمعه این هفته و حجت‌الاسلام محمدمهدی ماندگاری، عضو هیئت مدیره مؤسسه روایت سیره شهدا نیز در همین تاریخ و در ساعت 11:40 در رواق بزرگ امام خمینی(ره) برای زائران و مجاوران سخنرانی خواهند کرد.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی اظهار کرد: شرح فرازهایی از زیارت جامعه کبیره در شبستان گرم مسجد جامع گوهرشاد از دیگر برنامه‌های هفته جاری در حرم رضوی است.

captcha