برگزاری دوره‌های آموزش عمومی امر به معروف و نهی از منکر در کردستان
کد خبر: 3324328
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۹

برگزاری دوره‌های آموزش عمومی امر به معروف و نهی از منکر در کردستان

گروه اجتماعی: دوره‌های آموزش عمومی امر به معروف و نهی از منکر به همت شرکت گاز و با همکاری ستاد احیاء امر به معروف استان کردستان از اول ماه مبارک رمضان در سنندج برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، سیدامیر رضوی، مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان دیروز، ۱۵ تیر در حاشیه بازدید از روند برگزاری این دوره‌های آموزشی، به تشریح عملکرد و فعالیت‌های شرکت گاز در خصوص امربه معروف و نهی از منکر پرداخت.
وی افزود: علیرغم اینکه فعالیت‌های شرکت گاز در فازهای عملیاتی و فنی بوده اما اقدامات انجام گرفته توسط شورای امر به معروف و نهی از منکر شرکت گاز کردستان در بُعد فرهنگی و اجتماعی قابل ملاحظه و ستودنی است.
یوسف حبیبی، دبیر شورای امر به معروف نهی از منکر شرکت گاز استان کردستان در ادامه این بازدید گفت: دوره‌های آموزش عمومی امر به معروف و نهی از منکر به مدت چهار ساعت در راستای ارتقاء سطح آگاهی کارکنان و آشنایی آن‌ها با اهمیت و ضرورت این فریضه الهی برگزار شد.
وی با بیان اینکه این دوره‌های آموزشی زیر نظر چهار نفر از اساتید حوزه و دانشگاه آموزش داده می شود، اظهار کرد: مبانی و اصول امر به معروف و نهی از منکر  و تبیین فرهنگ تذکر لسانی، بایسته‌های حقوقی و قضایی فریضتین و تبیین مصوبات جدید، آموزش شیوه های موثر در اجرای فریضتین از مباحث آموزشی این دوره است.
حبیبی عنوان کرد: شرکت گاز استان کردستان در طول سال دوره‌های آموزشی در موضوعات فرهنگی، اجتماعی و عمومی مستمر برگزار می‌کند و خوشبختانه کارکنان از این جلسات استقبال خوبی داشته‌اند.
حجت الاسلام رحیم جعفری، معاون فرهنگی ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر کردستان نیز امروز به همراه مدیر عامل شرکت گاز از این دوره‌های آموزشی بازدید کرد و اقدامات انجام گرفته از طریق شواری امربه معروف شرکت گاز را قابل تحسین عنوان کرد.

captcha