روحیه و فرهنگ قرآنی در بین مردم ترویج داده شود
کد خبر: 3320523
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۲
محمودی:

روحیه و فرهنگ قرآنی در بین مردم ترویج داده شود

گروه اجتماعی: رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح لرستان ایجاد روحیه قرآنی و فرهنگ روشن‌گری به‌عنوان راه هدایت را ضروری دانست و گفت: این روحیه و فرهنگ راه‌حل تمام مشکلات است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، صیدمحمد محمودی، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح لرستان یکشنبه، هفتم تیرماه جاری در دیدار فرمانده انتظامی استان لرستان با مسئولان سازمان قضایی نیروهای مسلح استان، گفت: ناجا و قوه قضائیه در خط مقدم مبارزه با جرائم در حال فعالیت هستند.
وی با اشاره به این‌که ناجا و قوه قضائیه در خط مقدم مبارزه با جرائم در حال فعالیت هستند، ادامه داد: از تلاش‌های فرمانده انتظامی استان به‌خاطر روحیه، شجاعت و دقت در انجام کارهای محوله تشکر می‌کنم.
محمودی ایجاد روحیه قرآنی و فرهنگ روشنگری به‌عنوان راه هدایت را ضروری دانست و افزود: این روحیه و فرهنگ راه‌حل تمام مشکلات است.
در ادامه محمد قنبری، فرمانده انتظامی استان لرستان ضمن گرامیداشت یاد شهید آیت‌الله دکتر بهشتی و تبریک هفته قوه قضائیه، از سازمان قضایی نیروهای مسلح به‌خاطر همکاری و تعامل با این نیرو قدردانی کرد.
وی با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در قرارگاه جهادی از جمله رصد جفرافیای جرم، تصریح کرد: لرستان در زمینه کاهش جرائم کارکنان رتبه پنجم کشوری را داراست که این امر با همکاری و تفاهم و درک متقابل سازمان قضایی و فرماندهی انتظامی استان امکان‌پذیر است.
در ادامه، علی روشنایی، دادستان دادسرای نظامی استان لرستان بیان کرد: هدف اصلی حفظ اقتدار و سلامت نیروی انتظامی است اما در صورتی که ظلمی صورت گیرد این سازمان در ظلم افراد شریک نمی‌شود.
در پایان این دیدار، حجت‌الاسلام اصغر دانشی، رئیس عقیدتی ـ سیاسی فرماندهی انتظامی استان لرستان، پیشگیری در نیروی انتظامی را توسط عقیدتی ـ سیاسی، حفاظت و بازرسی این فرماندهی مهم و اثرگذار دانست.

captcha