طرح قرآنی ۱۴۴۹ در کانون‌‌های فرهنگی، هنری چهارمحال و بختیاری اجرا می‌شود
کد خبر: 3316770
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶
با محوریت سوره یاسین؛

طرح قرآنی ۱۴۴۹ در کانون‌‌های فرهنگی، هنری چهارمحال و بختیاری اجرا می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری از اجرای طرح قرآنی ۱۴۴۹ با محوریت سوره مبارکه یاسین در کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان خبر داد.

حجت‌الاسلام مراد یوسفی، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد چهارمحال و بختیاری در گفت‌‎وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: طرح قرآنی ۱۴۴۹ با حضور اعضای کانون‌های فرهنگی، هنری و همه علاقه‌مندان به قرآن در مساجد چهارمحال و بختیاری در حال اجرا است.

وی تشویق و ترغیب عموم علاقه‌مندان، جهت پرداخت به امر حفظ آیات موضوعی قرآن کریم به عنوان یک ارزش اسلامی، ترویج باورها و رفتار جهت تحقق شعار سال و زمینه‌سازی جهت دستیابی به منویات مقام معظم رهبری در مورد تربیت 10 میلیون حافظ قرآن را از اهداف برگزاری طرح قرآنی ۱۴۴۹ عنوان کرد.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد چهارمحال و بختیاری مدت اجرای طرح قرآنی ۱۴۴۹ را از امروز به مدت سه ماه عنوان کرد و افزود: اجرای طرح قرآنی ۱۴۴۹ از امروز در کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد آغازشده است.

یوسفی در پایان سخنان خود در این زمینه تصریح کرد: روخوانی و روان‌خوانی، حفظ و مفاهیم قرآن کریم محتوای آموزشی طرح قرآنی 1449 است.

captcha