مدیرکل جدید مرکز خدمات حوزه‌های علمیه خراسان جنوبی منصوب شد
کد خبر: 3315139
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۶

مدیرکل جدید مرکز خدمات حوزه‌های علمیه خراسان جنوبی منصوب شد

گروه اجتماعی: در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل مرکز خدمات حوزه‌های علمیه خراسان از خدمات حجت‌الاسلام عزتی که ۶ سال مسئولیت این مرکز را برعهده داشت قدردانی و حجت‌الاسلام جعفری راد به عنوان مدیرکل جدید معرفی شد.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام علی رضایی، قائم‌مقام نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی امروز، 26 خردادماه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل مرکز خدمات حوزه‌های علمیه خراسان جنوبی گفت: روحانیت صاحب انقلاب است ولی در برخی مواقع مظلوم واقع می‌شود و باید در این راه تلاش بسیار انجام داد.



وی با اشاره به نزدیک شدن به ماه رمضان و تبریک این ماه، گفت: ماه رمضان ماه قرآن و این معجزه الهی درمان‌کننده‌ تمامی دردهای بشریت است.



اما جمعه بیرجند با تأکید بر اینکه ماه رمضان فقط مختص نخوردن و نیاشامیدن نیست، بیان کرد: در این ماه تمام اعضا و جوارح انسان باید روزه باشد.



رضایی نفاق را یکی از بدترین دردهای جامعه عنوان کرد و افزود: تزویر و ظاهرسازی از مصادیق دورویی و نفاق است و این درد به کمک قرآن درمان می‌شود.



وی با اشاره به اینکه قرآن کریم بشریت را از رفتن به دنبال سراب به‌سوی حقیقت سوق می‌دهد، افزود: ماه رمضان فرصت خوبی است تا از مفاهیم قرآن به بهترین شکل بهره ببریم.



یادآور می‌شود، در این مراسم که در دفتر امام‌جمعه بیرجند برگزار شد از خدمات حجت‌الاسلام عزتی که ۶ سال مسئولیت این مرکز را بر عهده داشت قدردانی و حجت‌الاسلام جعفری راد به عنوان مدیرکل جدید مرکز خدمات حوزه‌های علمیه خراسان جنوبی معرفی شد.

captcha